vytisknout velikost písma Honda Civic dostala menší facelift a športovú variantu

Honda Civic dostala menší facelift a športovú variantu
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Facelift
  2. Fotogaléria: Honda Civic Facelift

No, športový... Pod kapotou sa zatiaľ nič radikálneho nemení a verzie Type-R je ešte stále v nedohľadne. Civic nedostal ani nový podvozok alebo riadenie. Facelift sa tak dotkol predovšetkým prednej a zadnej časti Hondy Civic a tiež interiéru.

honda civic (12).jpghonda civic (2).jpghonda civic (3).jpg
Honda Civic Sport má naznačovať budúci výzor Type-R, ale na ten si ešte počkáme. Optické zmeny sú skutočne len minimálne a technika sa prakticky nemení

Vnútri modernizovaného Civicu je nový sedempalcový dotykový displej so systémom Honda Connect, využívajúcim operačný systém Android. Ponuka sa rozšíri aj o nové poťahy sedačiek, chrómované kľučky dverí, nové dekoračné lišty a ďalšie detaily.

V cenníku sa po novom objaví verzia Civic Sport, ktorá má uspokojiť nedočkavcov na Type-R. Pripomínať ho má práve novým nárazníkom, 17" kolesami alebo čiernym čalúnením stropu v interiéri. Motory sa ale nemenia. Stále zostáva naftová tisícšesťstovka s výkonom 120 koní alebo atmosférická benzínová tisícosemstovka s výkonom 142 koní.

Všetky Hondy Civic teraz v základe dostanú tiež prednárazový systém s funkciou núdzového brzdenia, ktorý monitoruje dianie pred vozidlom a ak vodič nebrzdí pred prekážkou, auto začne samé brzdiť. Systém funguje v rýchlostiach do 30 km/h, takže by mal pomôcť odvrátiť hlavne také tie menšie ťukance v kolónach.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY