vytisknout velikost písma Honda Civic dostala menší facelift a športovú variantu

Honda Civic dostala menší facelift a športovú variantu
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Facelift
  2. Fotogaléria: Honda Civic Facelift

No, športový... Pod kapotou sa zatiaľ nič radikálneho nemení a verzie Type-R je ešte stále v nedohľadne. Civic nedostal ani nový podvozok alebo riadenie. Facelift sa tak dotkol predovšetkým prednej a zadnej časti Hondy Civic a tiež interiéru.

honda civic (12).jpghonda civic (2).jpghonda civic (3).jpg
Honda Civic Sport má naznačovať budúci výzor Type-R, ale na ten si ešte počkáme. Optické zmeny sú skutočne len minimálne a technika sa prakticky nemení

Vnútri modernizovaného Civicu je nový sedempalcový dotykový displej so systémom Honda Connect, využívajúcim operačný systém Android. Ponuka sa rozšíri aj o nové poťahy sedačiek, chrómované kľučky dverí, nové dekoračné lišty a ďalšie detaily.

V cenníku sa po novom objaví verzia Civic Sport, ktorá má uspokojiť nedočkavcov na Type-R. Pripomínať ho má práve novým nárazníkom, 17" kolesami alebo čiernym čalúnením stropu v interiéri. Motory sa ale nemenia. Stále zostáva naftová tisícšesťstovka s výkonom 120 koní alebo atmosférická benzínová tisícosemstovka s výkonom 142 koní.

Všetky Hondy Civic teraz v základe dostanú tiež prednárazový systém s funkciou núdzového brzdenia, ktorý monitoruje dianie pred vozidlom a ak vodič nebrzdí pred prekážkou, auto začne samé brzdiť. Systém funguje v rýchlostiach do 30 km/h, takže by mal pomôcť odvrátiť hlavne také tie menšie ťukance v kolónach.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

dnes | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY