vytisknout velikost písma Honda Civic dostala menší facelift a športovú variantu

Honda Civic dostala menší facelift a športovú variantu
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Facelift
  2. Fotogaléria: Honda Civic Facelift

No, športový... Pod kapotou sa zatiaľ nič radikálneho nemení a verzie Type-R je ešte stále v nedohľadne. Civic nedostal ani nový podvozok alebo riadenie. Facelift sa tak dotkol predovšetkým prednej a zadnej časti Hondy Civic a tiež interiéru.

honda civic (12).jpghonda civic (2).jpghonda civic (3).jpg
Honda Civic Sport má naznačovať budúci výzor Type-R, ale na ten si ešte počkáme. Optické zmeny sú skutočne len minimálne a technika sa prakticky nemení

Vnútri modernizovaného Civicu je nový sedempalcový dotykový displej so systémom Honda Connect, využívajúcim operačný systém Android. Ponuka sa rozšíri aj o nové poťahy sedačiek, chrómované kľučky dverí, nové dekoračné lišty a ďalšie detaily.

V cenníku sa po novom objaví verzia Civic Sport, ktorá má uspokojiť nedočkavcov na Type-R. Pripomínať ho má práve novým nárazníkom, 17" kolesami alebo čiernym čalúnením stropu v interiéri. Motory sa ale nemenia. Stále zostáva naftová tisícšesťstovka s výkonom 120 koní alebo atmosférická benzínová tisícosemstovka s výkonom 142 koní.

Všetky Hondy Civic teraz v základe dostanú tiež prednárazový systém s funkciou núdzového brzdenia, ktorý monitoruje dianie pred vozidlom a ak vodič nebrzdí pred prekážkou, auto začne samé brzdiť. Systém funguje v rýchlostiach do 30 km/h, takže by mal pomôcť odvrátiť hlavne také tie menšie ťukance v kolónach.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY