vytisknout velikost písma Honda Civic dostala menší facelift a športovú variantu

Honda Civic dostala menší facelift a športovú variantu
Zoznam kapitol
  1. Honda Civic Facelift
  2. Fotogaléria: Honda Civic Facelift

No, športový... Pod kapotou sa zatiaľ nič radikálneho nemení a verzie Type-R je ešte stále v nedohľadne. Civic nedostal ani nový podvozok alebo riadenie. Facelift sa tak dotkol predovšetkým prednej a zadnej časti Hondy Civic a tiež interiéru.

honda civic (12).jpghonda civic (2).jpghonda civic (3).jpg
Honda Civic Sport má naznačovať budúci výzor Type-R, ale na ten si ešte počkáme. Optické zmeny sú skutočne len minimálne a technika sa prakticky nemení

Vnútri modernizovaného Civicu je nový sedempalcový dotykový displej so systémom Honda Connect, využívajúcim operačný systém Android. Ponuka sa rozšíri aj o nové poťahy sedačiek, chrómované kľučky dverí, nové dekoračné lišty a ďalšie detaily.

V cenníku sa po novom objaví verzia Civic Sport, ktorá má uspokojiť nedočkavcov na Type-R. Pripomínať ho má práve novým nárazníkom, 17" kolesami alebo čiernym čalúnením stropu v interiéri. Motory sa ale nemenia. Stále zostáva naftová tisícšesťstovka s výkonom 120 koní alebo atmosférická benzínová tisícosemstovka s výkonom 142 koní.

Všetky Hondy Civic teraz v základe dostanú tiež prednárazový systém s funkciou núdzového brzdenia, ktorý monitoruje dianie pred vozidlom a ak vodič nebrzdí pred prekážkou, auto začne samé brzdiť. Systém funguje v rýchlostiach do 30 km/h, takže by mal pomôcť odvrátiť hlavne také tie menšie ťukance v kolónach.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY