vytisknout velikost písma Honda BR-V je nové sedemmiestne SUV, ktoré ale nedostaneme

Honda BR-V je nové sedemmiestne SUV, ktoré ale nedostaneme

Na rozvojové trhy juhovýchodnej Ázie mieria nové sedemmiestne SUV Honda BR-V. Nie je to žiadny bacuľko veľkosti Volva XC90, ale skôr normálne menšie SUV, do ktorého sa môže vtesnať až sedem cestujúcich. Na náš trh sa ale táto Honda s najväčšou pravdepodobnosťou nepozrie.

honda brv (2).jpghonda brv (1).jpgPrvý náčrtky vyzerali nádejne, skutočnosť je ale trochu iná. Nás to ale rovnako zaujímať veľmi nemusí, pretože toto kompaktné sedemmiestne SUV sa do Európy voziť nebude

O pohon SUV Honda BR-V sa stará benzínová atmosferická tisícpäťstovka VTEC s výkonom 90 kW (122 k) a krútiacim momentom 145 Nm. Tá poháňa výhradne predné kolesá. Diesel alebo štvorkolka v tomto modeli nebude. Vedľa manuálu si ale budú môcť zákazníci priplatiť aj za automat CVT.

Pokiaľ ide o sedemmiestne SUV na európskom trhu, Honda zvažuje predĺženú novú generáciu modelu CR-V, ktorá by mala doraziť zhruba o dva roky. Z kompaktných SUV je teraz v európskej ponuke nový model Honda HR-V.

honda brv (3).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY