vytisknout velikost písma Honda Accord v Európe končí kvôli slabým predajom

Honda Accord v Európe končí kvôli slabým predajom

Sedan a kombi Honda Accord zažívajú na európskom trhu ťažké časy. Ako už bolo na konci minulého roka rozhodnuté, automobilka tento model z európskeho trhu sťahuje a ani nemá v pláne sa do segmentu vracať.

Šéf Hondy pre britský trh Leon Brannan magazínu Automotive News doslova povedal, že náklady na súperenie v segmente, kde je Mercedes triedy C a BMW radu 3, privádzali vedenie značky k plaču.

Iba v roku 2014 Honda predala v Európe biednych 3453 Accordov. Pre porovnanie, Porsche 911 si našlo za celý rok cez 12 000 zákazníkov. Accordov sa v Európe predáva podobne málo ako vozidiel Ferrari.

Honda sa chce namiesto tradičných sedanov a kombi sústrediť na SUV a crossovery. Namiesto Accordu sa tak hlavným modelom stane SUV Honda CR-V. Viac pozornosti bude marketing venovať tiež Honde Civic, ktorá potrebuje posilňovať svoje postavenie na trhu.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY