vytisknout velikost písma Honda Accord budúci rok v Európe skončí bez nástupcu

Honda Accord budúci rok v Európe skončí bez nástupcu

Honda vraj prestane budúci rok vo februári vyrábať model Accord v špecifikácii pre európsky trh a neplánuje uvádzať do predaja priameho nástupcu. Pre austrálsky magazín The Motor Report to povedal riaditeľ austrálskej Hondy Stephen Collins. 

Hoci priameho nástupcu automobilka neplánuje, zrejme sa orientácia presunie na crossovery a SUV, najmä potom na modely CR-V a HR-V a možno aj na Civic, ktorý zostane tradičným zástupcom segmentu C v prevedení hatchback a kombi. Príde aj ostrý Civic Type-R. 

Predaje európskej špecifikácie modelu Accord neustále klesajú a Honda v ňom nevidí ďalšiu budúcnosť. Model Accord zostane na americkom trhu, kde sa predáva v inej verzii a tiež s úpravami pod označením Acura TLX. Predaje v USA sú výrazne lepšie ako tie európskeho modelu v Európe (a v Austrálii). 

Honda Accord sa vyrába od roku 1976 a teraz sa dožila svojej deviatej generácie, ktorá sa predstavila v roku 2013. Stále sa jedná globálne o veľmi obľúbený model, pretože napríklad v roku 2013 Honda predala v USA súkromným zákazníkom viac Accordov ako Toyota modelov Camry.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY