vytisknout velikost písma Hlavný zloduch bude v ďalšej bondovke jazdiť na Jaguari C-X75

Hlavný zloduch bude v ďalšej bondovke jazdiť na Jaguari C-X75

Pamätáte si na koncept Jaguar C-X75? Hybridný superšport s dvoma turbínami mal byť duchovný nástupca legendárneho XJ220, konkurencia pre Porsche 918 Spyder či LaFerrari. Nakoniec ale z projektu superauta za 2 milióny zišlo a automobilka ho v roku 2012 hodila do šuflíka.

jaguar (2).jpgjaguar (5).jpgjaguar (3).jpgHybridný superšport od Jaguaru sa predsa len dočká. Bude s ním jazdiť hlavný zloduch v ďalšej bondovke. Avšak pre natáčanie akčného filmu ustúpia turbíny a zložitý hybridný systém klasickému osemvalcu s kompresorom

Auto sa ale predsa len dočká aspon malého oživenia. V pripravovanej bondovke SPECTRE bude práve na Jaguari C-X75 jazdiť hlavný zloduch. Na Jamesa Bonda čaká oficiálny služobný Aston Martin DB10.

Na účely natáčania bude ale koncept Jaguaru značne prepracovaný a hlavne vybavený konvenčným továrenským osemvalcom 5,0 l s kompresorom. Aspoň to teda uvádza britský magazín Autocar.

Jaguar C-X75 vo fáze konceptu poháňali elektromotory s celkovým výkonom až 780 koní a krútiacim momentom 1608 Nm. Auto sa vraj vedelo dostať na stovku za menej ako tri sekundy a rozbehlo sa až na 330 km/h. Dojazd na elektrinu činil 110 km, dve turbíny schopné spaľovať prakticky všetko (od klasického benzínu cez naftu a letecký petrolej po plyn) potom predĺžili dojazd o ďalších 900 km.

jaguar (1).jpgjaguar (10).jpgjaguar (11).jpgjaguar (12).jpgjaguar (4).jpgjaguar (6).jpgjaguar (7).jpgjaguar (8).jpgjaguar (9).jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY