vytisknout velikost písma Hlavné hviezdy Legend 2015 a ďalšie autá, ktoré bolo vidieť [fotogaléria]

Hlavné hviezdy Legend 2015 a ďalšie autá, ktoré bolo vidieť [fotogaléria]

Na výstavu Legendy 2015 sme sa vypravili s predstihom už v piatok, aby sme vám ukázali, čo budete mať možnosť vidieť, ale pretože celá akcia začínala až v sobotu, prezrieť a vyfotiť sme nemohli úplne všetko a predovšetkým tie najväčšie hviezdy v areáli psychiatrickej liečebne ešte vôbec neboli. A tak sme sa s foťákom zastavili na tejto akcii znovu v sobotu dopoludnia.

V priloženej fotogalérii nenájdete úplne všetko, predsa len nafotiť viac ako 750 áut, ktoré bolo vidieť, nie je tak celkom možné. Najviac pozornosti samozrejme pútala lúka tesne za hlavným vchodom, kde boli vystavené práve tie najvzácnejšie modely na čele so Škodou Rapid 130 R/H, Škodou 130 LR alebo Škodou 130 LR/H. Pozornosť ale pútalo napríklad aj BMW M1, Ford Sierra Cosworth, Alfa Romeo 155 V6 TI DTM alebo z nových vozidiel Mercedes-AMG GT.

Legendy 2015 skončia (alebo sa skončili, podľa toho, kedy čítate tento článok) dnes o šiestej hodine večer. Kto sa nebol pozrieť, ten môže len ľutovať. Tak veľké množstvo zaujímavých áut (od veteránov až po najväčšie novinky) na jednom mieste v našich končinách len tak nestretnete.

legendy2-55.jpglegendy2-56.jpglegendy2-57.jpglegendy2-58.jpglegendy2-59.jpglegendy2-60.jpglegendy2-61.jpglegendy2-62.jpglegendy2-66.jpglegendy2-67.jpglegendy2-68.jpglegendy2-69.jpglegendy2-7.jpglegendy2-70.jpglegendy2-71.jpglegendy2-72.jpglegendy2-73.jpglegendy2-74.jpglegendy2-75.jpglegendy2-76.jpglegendy2-77.jpglegendy2-78.jpglegendy2-79.jpglegendy2-80.jpglegendy2-81.jpglegendy2-82.jpglegendy2-83.jpglegendy2-84.jpglegendy2-85.jpglegendy2-86.jpglegendy2-87.jpglegendy2-88.jpglegendy2-89.jpglegendy2-90.jpglegendy2-91.jpglegendy2-92.jpglegendy2-93.jpglegendy2-94.jpglegendy2-95.jpglegendy2-96.jpglegendy2-97.jpglegendy2-98.jpglegendy2-99.jpglegendy2-63.jpglegendy2-64.jpglegendy2-65.jpglegendy2.jpglegendy2-10.jpglegendy2-100.jpglegendy2-101.jpglegendy2-102.jpglegendy2-103.jpglegendy2-104.jpglegendy2-105.jpglegendy2-106.jpglegendy2-107.jpglegendy2-108.jpglegendy2-109.jpglegendy2-11.jpglegendy2-110.jpglegendy2-111.jpglegendy2-112.jpglegendy2-113.jpglegendy2-114.jpglegendy2-115.jpglegendy2-116.jpglegendy2-117.jpglegendy2-118.jpglegendy2-119.jpglegendy2-12.jpglegendy2-120.jpglegendy2-121.jpglegendy2-122.jpglegendy2-123.jpglegendy2-124.jpglegendy2-125.jpglegendy2-126.jpglegendy2-127.jpglegendy2-128.jpglegendy2-129.jpglegendy2-13.jpglegendy2-130.jpglegendy2-131.jpglegendy2-132.jpglegendy2-133.jpglegendy2-134.jpglegendy2-136.jpglegendy2-14.jpglegendy2-15.jpglegendy2-16.jpglegendy2-17.jpglegendy2-18.jpglegendy2-19.jpglegendy2-2.jpglegendy2-20.jpglegendy2-21.jpglegendy2-22.jpglegendy2-24.jpglegendy2-25.jpglegendy2-26.jpglegendy2-27.jpglegendy2-28.jpglegendy2-29.jpglegendy2-3.jpglegendy2-30.jpglegendy2-31.jpglegendy2-32.jpglegendy2-35.jpglegendy2-36.jpglegendy2-37.jpglegendy2-38.jpglegendy2-39.jpglegendy2-4.jpglegendy2-40.jpglegendy2-41.jpglegendy2-42.jpglegendy2-43.jpglegendy2-44.jpglegendy2-45.jpglegendy2-47.jpglegendy2-48.jpglegendy2-49.jpglegendy2-5.jpglegendy2-50.jpglegendy2-51.jpglegendy2-52.jpglegendy2-53.jpglegendy2-54.jpglegendy2-9.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY