vytisknout velikost písma HG Motorsport pripravil ďalší tuning pre Audi TT. Výsledok má 336 koní

HG Motorsport pripravil ďalší tuning pre Audi TT. Výsledok má 336 koní

Na Audi TT RS novej generácie sa stále ešte čaká, takže záujemcovia o svižnejšiu jazdu, než aké ponúka dočasné vrcholné TTS, musia svoju požiadavku smerovať na rôznych úpravcov. Pár takých sme si predstavili už skôr, dnes tu máme ďalšieho. Volá sa HG Motorsport a nemeckému kupé doprial 247 kW (336 koní).

Nejde o žiadnu radikálnu úpravu, tú fóliu na karosérii si odmyslite. Základom je Audi TTS, ktoré štandardne ponúkne 228 kW (310 koní). V rámci úpravy sa ale pod kapotu nasťahoval iný medzichladič stlačeného vzduchu, nové sanie, iný je aj výfuk a softvér riadiacej jednotky.

Výsledok má parametre 247 kW (336 k) a 427 Nm. Záujemcovia môžu svojmu automobilu dopriať ešte tuhší podvozok a kolesá veľkosti dvadsať palcov obuté do pneumatík Hankook S1 Evo.

hg_1.jpghg_2.jpghg_3.jpghg_4.jpghg_5.jpghg_6.jpghg_7.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY