vytisknout velikost písma HG Motorsport pripravil ďalší tuning pre Audi TT. Výsledok má 336 koní

HG Motorsport pripravil ďalší tuning pre Audi TT. Výsledok má 336 koní

Na Audi TT RS novej generácie sa stále ešte čaká, takže záujemcovia o svižnejšiu jazdu, než aké ponúka dočasné vrcholné TTS, musia svoju požiadavku smerovať na rôznych úpravcov. Pár takých sme si predstavili už skôr, dnes tu máme ďalšieho. Volá sa HG Motorsport a nemeckému kupé doprial 247 kW (336 koní).

Nejde o žiadnu radikálnu úpravu, tú fóliu na karosérii si odmyslite. Základom je Audi TTS, ktoré štandardne ponúkne 228 kW (310 koní). V rámci úpravy sa ale pod kapotu nasťahoval iný medzichladič stlačeného vzduchu, nové sanie, iný je aj výfuk a softvér riadiacej jednotky.

Výsledok má parametre 247 kW (336 k) a 427 Nm. Záujemcovia môžu svojmu automobilu dopriať ešte tuhší podvozok a kolesá veľkosti dvadsať palcov obuté do pneumatík Hankook S1 Evo.

hg_1.jpghg_2.jpghg_3.jpghg_4.jpghg_5.jpghg_6.jpghg_7.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY