vytisknout velikost písma Hennessey Venom GT Spyder je teraz rýchlejší ako Bugatti Chiron

Hennessey Venom GT Spyder poháňa upravený osemvalec 7.0 l s dvoma turbami. Výkon motora síce za Chironom trochu zaostáva, ale Hennessey je zase výrazne ľahšie.
Hennessey Venom GT Spyder je teraz rýchlejší ako Bugatti Chiron

Americký malosériový výrobca Hennessey tvrdí, že nový model Venom GT Spyder vytvoril nový svetový rekord. Zatiaľ sa čaká na oficiálne vyjadrenie, ale Hennessey Venom GT Spyder zrejme prekonal skorší rekord 270,4 míľ za hodinu, teda 435,3 km/h.

Nové Bugatti Chiron má aktuálne rýchlosť "obmedzenú" na 420 km/h, však to má niekoľko dôvodov. Bude totiž špeciálna rýchlejšia verzia Bugatti a navyše je to kvôli životnosti pneumatík. Rýchlejšie plášte sa pre špeciálnu verziu Chiron ešte len pripravujú.

Hennessey Venom GT Spyder poháňa upravený osemvalec 7,0 l s dvoma turbami, ktorý môže spaľovať bioetanol E85. Celkový výkon motora je 1473 koní, čo síce za Chironom trochu zaostáva, ale Hennessey je zase výrazne ľahšie. Na 100 km/h akceleruje za 2,5 sekundy a teoretická maximálna rýchlosť leží pri 450 km/h.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY