vytisknout velikost písma Hennessey Venom GT Spyder je teraz rýchlejší ako Bugatti Chiron

Hennessey Venom GT Spyder poháňa upravený osemvalec 7.0 l s dvoma turbami. Výkon motora síce za Chironom trochu zaostáva, ale Hennessey je zase výrazne ľahšie.
Hennessey Venom GT Spyder je teraz rýchlejší ako Bugatti Chiron

Americký malosériový výrobca Hennessey tvrdí, že nový model Venom GT Spyder vytvoril nový svetový rekord. Zatiaľ sa čaká na oficiálne vyjadrenie, ale Hennessey Venom GT Spyder zrejme prekonal skorší rekord 270,4 míľ za hodinu, teda 435,3 km/h.

Nové Bugatti Chiron má aktuálne rýchlosť "obmedzenú" na 420 km/h, však to má niekoľko dôvodov. Bude totiž špeciálna rýchlejšia verzia Bugatti a navyše je to kvôli životnosti pneumatík. Rýchlejšie plášte sa pre špeciálnu verziu Chiron ešte len pripravujú.

Hennessey Venom GT Spyder poháňa upravený osemvalec 7,0 l s dvoma turbami, ktorý môže spaľovať bioetanol E85. Celkový výkon motora je 1473 koní, čo síce za Chironom trochu zaostáva, ale Hennessey je zase výrazne ľahšie. Na 100 km/h akceleruje za 2,5 sekundy a teoretická maximálna rýchlosť leží pri 450 km/h.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY