vytisknout velikost písma Hengtian H1: zlúčenina VW Golfu a Tiguanu z dielní výrobcu pick-upov

Mladá čínska automobilka Hengtian sa púšťa do produkcie osobných automobilov. S predlohou si príliš hlavu neláme ...

Ak vám meno Hengtian nič nehovorí, ešte to nemusí znamenať, že sa vo svete automobilov neorientujete. Hengtian je totiž len tretím rokom fungujúcou automobilkou, ktorá zatiaľ vyrába len úžitkové autá v štýle pick-upov radov Hengtian T1, T2 a T3.

H1 1.jpgH1 2.jpg
Hengtian H1 inšpiráciu Volkswagenmi nezaprie. Ani sa o to nepokúša...

Továreň v Baodingu má údajne kapacitu na produkciu 100 000 vozidiel ročne, avšak v plánoch je expanzia opierajúca sa o dostavbu novej motorárne, na základe ktorej sa má ročná produkcia v dohľadnom čase vyšplhať na trojnásobok. Dnes do éteru unikli prvé snímky nového modelu Hengtian H1, ktorý má byť prielomom značky na poli osobných automobilov.

Hengtian T1.jpgHengtian T3 1.jpgHengtian T3 2.jpg
Pick-upy Hengtian T3 a T1 (celkom vľavo)

Ide o kompaktné SUV (v pláne spoločnosti Hengtian sú aj MPV), ktoré v sebe nijako nezapiera inšpiráciu západnými vzormi. Pri pohľade na prednú časť karosérie sú zrejme najzreteľnejšie prvky automobilov Volkswagen, ide vlastne o kokteil namiešaný z Tiguanu a Golfu.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY