vytisknout velikost písma Hengtian H1: zlúčenina VW Golfu a Tiguanu z dielní výrobcu pick-upov

Mladá čínska automobilka Hengtian sa púšťa do produkcie osobných automobilov. S predlohou si príliš hlavu neláme ...

Ak vám meno Hengtian nič nehovorí, ešte to nemusí znamenať, že sa vo svete automobilov neorientujete. Hengtian je totiž len tretím rokom fungujúcou automobilkou, ktorá zatiaľ vyrába len úžitkové autá v štýle pick-upov radov Hengtian T1, T2 a T3.

H1 1.jpgH1 2.jpg
Hengtian H1 inšpiráciu Volkswagenmi nezaprie. Ani sa o to nepokúša...

Továreň v Baodingu má údajne kapacitu na produkciu 100 000 vozidiel ročne, avšak v plánoch je expanzia opierajúca sa o dostavbu novej motorárne, na základe ktorej sa má ročná produkcia v dohľadnom čase vyšplhať na trojnásobok. Dnes do éteru unikli prvé snímky nového modelu Hengtian H1, ktorý má byť prielomom značky na poli osobných automobilov.

Hengtian T1.jpgHengtian T3 1.jpgHengtian T3 2.jpg
Pick-upy Hengtian T3 a T1 (celkom vľavo)

Ide o kompaktné SUV (v pláne spoločnosti Hengtian sú aj MPV), ktoré v sebe nijako nezapiera inšpiráciu západnými vzormi. Pri pohľade na prednú časť karosérie sú zrejme najzreteľnejšie prvky automobilov Volkswagen, ide vlastne o kokteil namiešaný z Tiguanu a Golfu.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY