vytisknout velikost písma Hengtian H1: zlúčenina VW Golfu a Tiguanu z dielní výrobcu pick-upov

Mladá čínska automobilka Hengtian sa púšťa do produkcie osobných automobilov. S predlohou si príliš hlavu neláme ...

Ak vám meno Hengtian nič nehovorí, ešte to nemusí znamenať, že sa vo svete automobilov neorientujete. Hengtian je totiž len tretím rokom fungujúcou automobilkou, ktorá zatiaľ vyrába len úžitkové autá v štýle pick-upov radov Hengtian T1, T2 a T3.

H1 1.jpgH1 2.jpg
Hengtian H1 inšpiráciu Volkswagenmi nezaprie. Ani sa o to nepokúša...

Továreň v Baodingu má údajne kapacitu na produkciu 100 000 vozidiel ročne, avšak v plánoch je expanzia opierajúca sa o dostavbu novej motorárne, na základe ktorej sa má ročná produkcia v dohľadnom čase vyšplhať na trojnásobok. Dnes do éteru unikli prvé snímky nového modelu Hengtian H1, ktorý má byť prielomom značky na poli osobných automobilov.

Hengtian T1.jpgHengtian T3 1.jpgHengtian T3 2.jpg
Pick-upy Hengtian T3 a T1 (celkom vľavo)

Ide o kompaktné SUV (v pláne spoločnosti Hengtian sú aj MPV), ktoré v sebe nijako nezapiera inšpiráciu západnými vzormi. Pri pohľade na prednú časť karosérie sú zrejme najzreteľnejšie prvky automobilov Volkswagen, ide vlastne o kokteil namiešaný z Tiguanu a Golfu.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY