vytisknout velikost písma Heico Sportiv pridá do výfuku nového Volva XC90 reproduktor

Heico Sportiv pridá do výfuku nového Volva XC90 reproduktor

Spoločnosť Heico Sportiv predstavuje sadu úprav pre novú generáciu Volva XC90. Tie obsahujú všetko od úprav dizajn, cez znížený podvozok, nové kolesá, vylepšený interiér, až po zvýšený výkon vybraných motorov. Kto bude chcieť, ten navyše dostane špeciálny výfuk, ktorý bude vyrábať zvuk osemvalcového motora.

Volvo XC90 druhej generácie si budete môcť vylepšiť o prepracovaný predný aj zadný nárazník, nechýbajú ani prahové nástavce a nové kolesá. Tie majú veľkosť 22 alebo 23 palcov, ale zároveň sú ľahšie ako sériové disky. Vzadu potom môže zostať klasický výfuk, prípadne bude k dispozícii športovejšia alternatíva, ktorá navyše môže byť vybavená systémom Selected Sound.

V podstate ide o rovnakú vec, akú už používa Audi napríklad pri modeli SQ5, respektíve akú si môžete dokúpiť k vybraným modelom tejto značky v rámci príslušenstva. Priamo vo výfuku je umiestnený reproduktor, ktorý vyrába zvuk osemvalcového motora, takže vaše XC90 so štvorvalcom pod kapotou bude znieť oveľa lepšie.

Čo sa ďalších vecí týka, Heico Sportiv zvýši výkon motorov D4, D5, T5 a T6, siahnuť môžete aj po zníženom podvozku alebo ešte kvalitnejšom koženom čalúnení v interiéri.

heic_1.jpgheic_2.jpgheic_3.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY