vytisknout velikost písma Heico Sportiv pridá do výfuku nového Volva XC90 reproduktor

Heico Sportiv pridá do výfuku nového Volva XC90 reproduktor

Spoločnosť Heico Sportiv predstavuje sadu úprav pre novú generáciu Volva XC90. Tie obsahujú všetko od úprav dizajn, cez znížený podvozok, nové kolesá, vylepšený interiér, až po zvýšený výkon vybraných motorov. Kto bude chcieť, ten navyše dostane špeciálny výfuk, ktorý bude vyrábať zvuk osemvalcového motora.

Volvo XC90 druhej generácie si budete môcť vylepšiť o prepracovaný predný aj zadný nárazník, nechýbajú ani prahové nástavce a nové kolesá. Tie majú veľkosť 22 alebo 23 palcov, ale zároveň sú ľahšie ako sériové disky. Vzadu potom môže zostať klasický výfuk, prípadne bude k dispozícii športovejšia alternatíva, ktorá navyše môže byť vybavená systémom Selected Sound.

V podstate ide o rovnakú vec, akú už používa Audi napríklad pri modeli SQ5, respektíve akú si môžete dokúpiť k vybraným modelom tejto značky v rámci príslušenstva. Priamo vo výfuku je umiestnený reproduktor, ktorý vyrába zvuk osemvalcového motora, takže vaše XC90 so štvorvalcom pod kapotou bude znieť oveľa lepšie.

Čo sa ďalších vecí týka, Heico Sportiv zvýši výkon motorov D4, D5, T5 a T6, siahnuť môžete aj po zníženom podvozku alebo ešte kvalitnejšom koženom čalúnení v interiéri.

heic_1.jpgheic_2.jpgheic_3.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY