vytisknout velikost písma Heico Sportiv pridá do výfuku nového Volva XC90 reproduktor

Heico Sportiv pridá do výfuku nového Volva XC90 reproduktor

Spoločnosť Heico Sportiv predstavuje sadu úprav pre novú generáciu Volva XC90. Tie obsahujú všetko od úprav dizajn, cez znížený podvozok, nové kolesá, vylepšený interiér, až po zvýšený výkon vybraných motorov. Kto bude chcieť, ten navyše dostane špeciálny výfuk, ktorý bude vyrábať zvuk osemvalcového motora.

Volvo XC90 druhej generácie si budete môcť vylepšiť o prepracovaný predný aj zadný nárazník, nechýbajú ani prahové nástavce a nové kolesá. Tie majú veľkosť 22 alebo 23 palcov, ale zároveň sú ľahšie ako sériové disky. Vzadu potom môže zostať klasický výfuk, prípadne bude k dispozícii športovejšia alternatíva, ktorá navyše môže byť vybavená systémom Selected Sound.

V podstate ide o rovnakú vec, akú už používa Audi napríklad pri modeli SQ5, respektíve akú si môžete dokúpiť k vybraným modelom tejto značky v rámci príslušenstva. Priamo vo výfuku je umiestnený reproduktor, ktorý vyrába zvuk osemvalcového motora, takže vaše XC90 so štvorvalcom pod kapotou bude znieť oveľa lepšie.

Čo sa ďalších vecí týka, Heico Sportiv zvýši výkon motorov D4, D5, T5 a T6, siahnuť môžete aj po zníženom podvozku alebo ešte kvalitnejšom koženom čalúnení v interiéri.

heic_1.jpgheic_2.jpgheic_3.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY