vytisknout velikost písma Hammond a May dotočili posledné epizódy Top Gearu. Bez Clarksona

Hammond a May dotočili posledné epizódy Top Gearu. Bez Clarksona

James May a Richard Hammond podľa správ britského denníka The Telegraph dokončili nakrúcanie doposiaľ neodvysielaných epizód poslednej série relácie Top Gear. S televíziou BBC sa za doteraz nejasných podmienok údajne dohodli na mimoriadnom dokončení série.

Len pripomíname, že korporácia BBC po tom, čo Jeremy Clarkson napadol producenta, pozastavila vysielanie už predkrútených epizód Top Gear a s Clarksonom nepredĺžila zmluvu.

Nastal ale problém, čo s predtočenými dielmi. Top Gear totiž filmové sekvencie natáča v predstihu a následne dorába štúdiové scény a dabing.
S dabovaním a dotočením posledných doposiaľ neodvysielaných epizód zvyšná moderátorská dvojica Hammond a May súhlasila, čiže je prakticky isté, že ich ešte BBC odvysiela do konca tohto roka. Špekuluje sa o skorom termíne po letných prázdninách. Posledné diely ale budú bez inokedy typických štúdiových scén, bez správ a bez celebrity v cenovo dostupnom vozidle.

Ďalší osud relácie Top Gear je zatiaľ nejasný. Síce von unikli informácie o možných kandidátoch na nové trio moderátorov, ale potom sa zase začalo hovoriť, že každý diel bude uvádzať niekto iný. Rovnako tak sa ešte nevie nič oficiálneho o prípadnej spolupráci zohranej trojice Clarkson, Hammond a May mimo BBC na inej televízii.

Posledné správy hovoria o tom, že všetci traja vrátane legendárneho producenta Andyho Wilman pracujú na novom programe pomenovanom House of Cars pre stanicu Netflix, ktorá predáva streamované video. (K hlavným ťahákom Netflixu patrí seriálová politická dráma s názvom House of Cards.)

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY