vytisknout velikost písma Hammond a May dotočili posledné epizódy Top Gearu. Bez Clarksona

Hammond a May dotočili posledné epizódy Top Gearu. Bez Clarksona

James May a Richard Hammond podľa správ britského denníka The Telegraph dokončili nakrúcanie doposiaľ neodvysielaných epizód poslednej série relácie Top Gear. S televíziou BBC sa za doteraz nejasných podmienok údajne dohodli na mimoriadnom dokončení série.

Len pripomíname, že korporácia BBC po tom, čo Jeremy Clarkson napadol producenta, pozastavila vysielanie už predkrútených epizód Top Gear a s Clarksonom nepredĺžila zmluvu.

Nastal ale problém, čo s predtočenými dielmi. Top Gear totiž filmové sekvencie natáča v predstihu a následne dorába štúdiové scény a dabing.
S dabovaním a dotočením posledných doposiaľ neodvysielaných epizód zvyšná moderátorská dvojica Hammond a May súhlasila, čiže je prakticky isté, že ich ešte BBC odvysiela do konca tohto roka. Špekuluje sa o skorom termíne po letných prázdninách. Posledné diely ale budú bez inokedy typických štúdiových scén, bez správ a bez celebrity v cenovo dostupnom vozidle.

Ďalší osud relácie Top Gear je zatiaľ nejasný. Síce von unikli informácie o možných kandidátoch na nové trio moderátorov, ale potom sa zase začalo hovoriť, že každý diel bude uvádzať niekto iný. Rovnako tak sa ešte nevie nič oficiálneho o prípadnej spolupráci zohranej trojice Clarkson, Hammond a May mimo BBC na inej televízii.

Posledné správy hovoria o tom, že všetci traja vrátane legendárneho producenta Andyho Wilman pracujú na novom programe pomenovanom House of Cars pre stanicu Netflix, ktorá predáva streamované video. (K hlavným ťahákom Netflixu patrí seriálová politická dráma s názvom House of Cards.)

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY