vytisknout velikost písma Hamann zvýšil výkon Porsche Macan S Diesel na 310 koní

Akcelerácia z 0 na 100 km/h sa zlepšila o 0,4 sekundy. Zaujímavosťou je novo vyvinutý aktívny výfukový systém, ktorý má elektronicky ovládané klapky.
Hamann zvýšil výkon Porsche Macan S Diesel na 310 koní

Ak máte pocit, že Porsche Macan S Diesel potrebuje poriadny tuning a bodykit, obráťte sa na spoločnosť Hamann, ktorá vám toto menšie SUV automobilky Porsche patrične upraví. Popri rozšírených blatníkoch a nových nárazníkov so spojlermi a difúzormi dostanete aj 22" kolesá s pneumatikami Continental SportContact 6.

macan (1).jpgmacan (2).jpgmacan (3).jpgPorsche Macan S Diesel v úprave Hamann má o 52 koní a 100 Nm viac. Dostanete aj bodykit, nejaké tie spojlery, 22" kolesá a predovšetkým aktívny výfukový systém, ktorý je možné ovládať cez smartphone

Naftový šesťvalec 3.0 TDI bol upravený, teraz posiela cez automatickú prevodovku na všetky kolesá výkon 228 kW (310 k) v 4200 ot./min. a krútiaci moment 680 Nm v 2500 ot./min. Pôvodné hodnoty dosahujú na 190 kW (258 k) a 580 Nm.

Akcelerácia z 0 na 100 km/h sa zlepšila o 0,4 sekundy. Upravený Macan S Diesel tak zdolá 100 km/h už za 5,7 sekundy, ak je vybavený systém Sport Chrono.

Zaujímavosťou je novo vyvinutý aktívny výfukový systém, ktorý má elektronicky ovládané klapky a vodič si môže nastaviť rôzne stupne "hlasitosti". Ak chcete, výfuk od Hamannu má vraj evokovať zvuk osemvalca. Možno ho riadiť aj na diaľku, pomocou smartphonu.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY