vytisknout velikost písma Hamann zvýšil výkon Porsche Macan S Diesel na 310 koní

Akcelerácia z 0 na 100 km/h sa zlepšila o 0,4 sekundy. Zaujímavosťou je novo vyvinutý aktívny výfukový systém, ktorý má elektronicky ovládané klapky.
Hamann zvýšil výkon Porsche Macan S Diesel na 310 koní

Ak máte pocit, že Porsche Macan S Diesel potrebuje poriadny tuning a bodykit, obráťte sa na spoločnosť Hamann, ktorá vám toto menšie SUV automobilky Porsche patrične upraví. Popri rozšírených blatníkoch a nových nárazníkov so spojlermi a difúzormi dostanete aj 22" kolesá s pneumatikami Continental SportContact 6.

macan (1).jpgmacan (2).jpgmacan (3).jpgPorsche Macan S Diesel v úprave Hamann má o 52 koní a 100 Nm viac. Dostanete aj bodykit, nejaké tie spojlery, 22" kolesá a predovšetkým aktívny výfukový systém, ktorý je možné ovládať cez smartphone

Naftový šesťvalec 3.0 TDI bol upravený, teraz posiela cez automatickú prevodovku na všetky kolesá výkon 228 kW (310 k) v 4200 ot./min. a krútiaci moment 680 Nm v 2500 ot./min. Pôvodné hodnoty dosahujú na 190 kW (258 k) a 580 Nm.

Akcelerácia z 0 na 100 km/h sa zlepšila o 0,4 sekundy. Upravený Macan S Diesel tak zdolá 100 km/h už za 5,7 sekundy, ak je vybavený systém Sport Chrono.

Zaujímavosťou je novo vyvinutý aktívny výfukový systém, ktorý má elektronicky ovládané klapky a vodič si môže nastaviť rôzne stupne "hlasitosti". Ak chcete, výfuk od Hamannu má vraj evokovať zvuk osemvalca. Možno ho riadiť aj na diaľku, pomocou smartphonu.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY