vytisknout velikost písma Hamann Mercedes G 63 Spyridon nestačí? TopCar vám ho ešte viac upraví

Hamann Mercedes G 63 Spyridon nestačí? TopCar vám ho ešte viac upraví

Hamann predstavil svoju úpravu pre vrcholné verzie triedy G na autosalóne v Ženeve 2013. Okrem zvyšovania výkonu k absurdným hodnotám došlo aj na rad úprav karosérie a interiéru. Výsledok je všetko, len nie decentný. Lenže existujú zákazníci, ktorým je aj toto málo. Takým vychádza v ústrety napríklad ruská spoločnosť TopCar.

Istý zákazník nebol spokojný s verziou od Hamannu a tak si nechal už upravený automobil ďalej upraviť. O druhú úpravu sa postarala práve spoločnosť Topcare, výsledok si môžete pozrieť v priloženej galérii. Všade tam, kde to bolo len trochu možné, sa nasťahovala červená farba. Od diskov, cez karosériu, až po interiér, ktorému vládne červené čalúnenie kožou Nappa a karbón. Samozrejme červený.

Spyridon ako taký ponúka v prevedení G 63 AMG výkon zvýšený na 449 kW (610 k) a krútiaci moment 875 Nm, zatiaľ čo sériová verzia disponuje maximom 420 kW (572 k) a 760 Nm.

topcar_07.jpgtopcar_08.jpgtopcar_09.jpgtopcar_05.jpgtopcar_01.jpgtopcar_02.jpgtopcar_03.jpgtopcar_04.jpgtopcar_06.jpgtopcar_10.jpgtopcar_11.jpgtopcar_12.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY