vytisknout velikost písma Hamann Mercedes G 63 Spyridon nestačí? TopCar vám ho ešte viac upraví

Hamann Mercedes G 63 Spyridon nestačí? TopCar vám ho ešte viac upraví

Hamann predstavil svoju úpravu pre vrcholné verzie triedy G na autosalóne v Ženeve 2013. Okrem zvyšovania výkonu k absurdným hodnotám došlo aj na rad úprav karosérie a interiéru. Výsledok je všetko, len nie decentný. Lenže existujú zákazníci, ktorým je aj toto málo. Takým vychádza v ústrety napríklad ruská spoločnosť TopCar.

Istý zákazník nebol spokojný s verziou od Hamannu a tak si nechal už upravený automobil ďalej upraviť. O druhú úpravu sa postarala práve spoločnosť Topcare, výsledok si môžete pozrieť v priloženej galérii. Všade tam, kde to bolo len trochu možné, sa nasťahovala červená farba. Od diskov, cez karosériu, až po interiér, ktorému vládne červené čalúnenie kožou Nappa a karbón. Samozrejme červený.

Spyridon ako taký ponúka v prevedení G 63 AMG výkon zvýšený na 449 kW (610 k) a krútiaci moment 875 Nm, zatiaľ čo sériová verzia disponuje maximom 420 kW (572 k) a 760 Nm.

topcar_07.jpgtopcar_08.jpgtopcar_09.jpgtopcar_05.jpgtopcar_01.jpgtopcar_02.jpgtopcar_03.jpgtopcar_04.jpgtopcar_06.jpgtopcar_10.jpgtopcar_11.jpgtopcar_12.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY