vytisknout velikost písma Hamann Mercedes G 63 Spyridon nestačí? TopCar vám ho ešte viac upraví

Hamann Mercedes G 63 Spyridon nestačí? TopCar vám ho ešte viac upraví

Hamann predstavil svoju úpravu pre vrcholné verzie triedy G na autosalóne v Ženeve 2013. Okrem zvyšovania výkonu k absurdným hodnotám došlo aj na rad úprav karosérie a interiéru. Výsledok je všetko, len nie decentný. Lenže existujú zákazníci, ktorým je aj toto málo. Takým vychádza v ústrety napríklad ruská spoločnosť TopCar.

Istý zákazník nebol spokojný s verziou od Hamannu a tak si nechal už upravený automobil ďalej upraviť. O druhú úpravu sa postarala práve spoločnosť Topcare, výsledok si môžete pozrieť v priloženej galérii. Všade tam, kde to bolo len trochu možné, sa nasťahovala červená farba. Od diskov, cez karosériu, až po interiér, ktorému vládne červené čalúnenie kožou Nappa a karbón. Samozrejme červený.

Spyridon ako taký ponúka v prevedení G 63 AMG výkon zvýšený na 449 kW (610 k) a krútiaci moment 875 Nm, zatiaľ čo sériová verzia disponuje maximom 420 kW (572 k) a 760 Nm.

topcar_07.jpgtopcar_08.jpgtopcar_09.jpgtopcar_05.jpgtopcar_01.jpgtopcar_02.jpgtopcar_03.jpgtopcar_04.jpgtopcar_06.jpgtopcar_10.jpgtopcar_11.jpgtopcar_12.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY