vytisknout velikost písma Gymkhana deviaty krát: Ken Block opäť vyvádza

Podnikateľ, pretekár, showman a internetová celebrita Ken Block, pustil do sveta Gymkhana Nine, ďalší diel videosérie zasvätenej divokým šmykom, kaskadérskymi kúskom a strhujúcemu divadlu.
Gymkhana deviaty krát: Ken Block opäť vyvádza

Vedľa samotného Blocka sa v hlavnej úlohe Gymkhana 9 predstavuje jeho silne upravený rallycrossový špeciál Ford Focus RS RX s pohonom všetkých kolies a výkonom okolo 600 koní. Nakrúcalo sa v Buffale, v štáte New York. Blockov tím Hoonigan chcel pôvodne vyčíňať v Sydney, ale tamojšie úrady robili obštrukcie s vydaním potrebných povolení.

Gumovanie, burn-outy, driftovanie a podobné kúsky sú v Austrálii samy o sebe považované za priestupok (hooning). Verejnosť také aktivity nerada vidí a polícia ich aktívne postihuje. Pred časom sa o tom presvedčil napríklad aj Kimi Raikkonen, ktorý mal opletačky kvôli celkom nevinnému Burnoutu s Mercedesom C 63. A nedávno sa nekompromisný austrálsky prístup v motoristickom svete skloňoval v súvislosti s novým Focusom RS. Úradom vadil jeho "drift mode" - špeciálny režim uľahčujúci jazdu šmykom, ktorý údajne nabáda práve k "hooningu".

Na produkcii Gymkhana 9 spolupracoval Blockov tím Hoonigan s herným titulom Forza Horizon 3. Pri natáčaní sa použilo niekoľko veľkých filmových kamier a desiatky prenosných minikamier GoPro.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY