vytisknout velikost písma Gymkhana 6 je vonku! Pozrite si aj všetky predchádzajúce diely

Pri príležitosti vydania šiesteho pokračovania videosérie Gymkhana sme dali dohromady aj predchádzajúcich päť dielov.
Gymkhana 6 je vonku! Pozrite si aj všetky predchádzajúce diely

A je to tu. Pretekár a showman Ken Block pustil do sveta ďalší diel svojej série Gymkhana. Snímka s oficiálnym názvom Gymkhana SIX: The Ultimate Gymkhana Grid Course vznikol v spolupráci s hernou sériou Need for Speed ​​a odohráva sa v štylizovaných kulisách staveniska.

Block driftuje medzi stavebnými strojmi, vyhýba sa demolačnej guli a vôbec robí veci, ktoré na stavbe hneď tak neuvidíte. V hlavnej úlohe opäť účinkuje rallycrossové Ford Fiesta ST s parametrami, ktoré sú v imperiálnych jednotkách pekne zladené: 650 koní a 650 lb ft. V metrickej sústave to robí 485 kW (659 k) a 884 Nm.

Hráči Need for Speed ​​objavia v novom videu odkazy na niektoré diely kultovej série, napríklad dvojicu Lamborghini Aventador alebo policajta na vozítkach Segway.

Blockova Gymkhana vošla do širokého povedomia v roku 2009. Snímok Gymkhana 2 so silne modifikovaným Subaru Impreza bol štvrtým "najvirálnejším " videom roka. V treťom dieli už zakladateľ obuvnej značky DC Shoes presedlal na Fiestu, ktorej zostáva verný dodnes.

Predchádzajúce diely Gymkhana nájdete v nasledujúcich kapitolách!

Gymkhana 6: The Ultimate Gymkhana Grid Course

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY