vytisknout velikost písma Gymkhana 6 je vonku! Pozrite si aj všetky predchádzajúce diely

Pri príležitosti vydania šiesteho pokračovania videosérie Gymkhana sme dali dohromady aj predchádzajúcich päť dielov.
Gymkhana 6 je vonku! Pozrite si aj všetky predchádzajúce diely

A je to tu. Pretekár a showman Ken Block pustil do sveta ďalší diel svojej série Gymkhana. Snímka s oficiálnym názvom Gymkhana SIX: The Ultimate Gymkhana Grid Course vznikol v spolupráci s hernou sériou Need for Speed ​​a odohráva sa v štylizovaných kulisách staveniska.

Block driftuje medzi stavebnými strojmi, vyhýba sa demolačnej guli a vôbec robí veci, ktoré na stavbe hneď tak neuvidíte. V hlavnej úlohe opäť účinkuje rallycrossové Ford Fiesta ST s parametrami, ktoré sú v imperiálnych jednotkách pekne zladené: 650 koní a 650 lb ft. V metrickej sústave to robí 485 kW (659 k) a 884 Nm.

Hráči Need for Speed ​​objavia v novom videu odkazy na niektoré diely kultovej série, napríklad dvojicu Lamborghini Aventador alebo policajta na vozítkach Segway.

Blockova Gymkhana vošla do širokého povedomia v roku 2009. Snímok Gymkhana 2 so silne modifikovaným Subaru Impreza bol štvrtým "najvirálnejším " videom roka. V treťom dieli už zakladateľ obuvnej značky DC Shoes presedlal na Fiestu, ktorej zostáva verný dodnes.

Predchádzajúce diely Gymkhana nájdete v nasledujúcich kapitolách!

Gymkhana 6: The Ultimate Gymkhana Grid Course

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY