vytisknout velikost písma Gymkhana 6 je vonku! Pozrite si aj všetky predchádzajúce diely

Pri príležitosti vydania šiesteho pokračovania videosérie Gymkhana sme dali dohromady aj predchádzajúcich päť dielov.
Gymkhana 6 je vonku! Pozrite si aj všetky predchádzajúce diely

A je to tu. Pretekár a showman Ken Block pustil do sveta ďalší diel svojej série Gymkhana. Snímka s oficiálnym názvom Gymkhana SIX: The Ultimate Gymkhana Grid Course vznikol v spolupráci s hernou sériou Need for Speed ​​a odohráva sa v štylizovaných kulisách staveniska.

Block driftuje medzi stavebnými strojmi, vyhýba sa demolačnej guli a vôbec robí veci, ktoré na stavbe hneď tak neuvidíte. V hlavnej úlohe opäť účinkuje rallycrossové Ford Fiesta ST s parametrami, ktoré sú v imperiálnych jednotkách pekne zladené: 650 koní a 650 lb ft. V metrickej sústave to robí 485 kW (659 k) a 884 Nm.

Hráči Need for Speed ​​objavia v novom videu odkazy na niektoré diely kultovej série, napríklad dvojicu Lamborghini Aventador alebo policajta na vozítkach Segway.

Blockova Gymkhana vošla do širokého povedomia v roku 2009. Snímok Gymkhana 2 so silne modifikovaným Subaru Impreza bol štvrtým "najvirálnejším " videom roka. V treťom dieli už zakladateľ obuvnej značky DC Shoes presedlal na Fiestu, ktorej zostáva verný dodnes.

Predchádzajúce diely Gymkhana nájdete v nasledujúcich kapitolách!

Gymkhana 6: The Ultimate Gymkhana Grid Course

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY