vytisknout velikost písma Gymkhana 6 je vonku! Pozrite si aj všetky predchádzajúce diely

Pri príležitosti vydania šiesteho pokračovania videosérie Gymkhana sme dali dohromady aj predchádzajúcich päť dielov.
Gymkhana 6 je vonku! Pozrite si aj všetky predchádzajúce diely

A je to tu. Pretekár a showman Ken Block pustil do sveta ďalší diel svojej série Gymkhana. Snímka s oficiálnym názvom Gymkhana SIX: The Ultimate Gymkhana Grid Course vznikol v spolupráci s hernou sériou Need for Speed ​​a odohráva sa v štylizovaných kulisách staveniska.

Block driftuje medzi stavebnými strojmi, vyhýba sa demolačnej guli a vôbec robí veci, ktoré na stavbe hneď tak neuvidíte. V hlavnej úlohe opäť účinkuje rallycrossové Ford Fiesta ST s parametrami, ktoré sú v imperiálnych jednotkách pekne zladené: 650 koní a 650 lb ft. V metrickej sústave to robí 485 kW (659 k) a 884 Nm.

Hráči Need for Speed ​​objavia v novom videu odkazy na niektoré diely kultovej série, napríklad dvojicu Lamborghini Aventador alebo policajta na vozítkach Segway.

Blockova Gymkhana vošla do širokého povedomia v roku 2009. Snímok Gymkhana 2 so silne modifikovaným Subaru Impreza bol štvrtým "najvirálnejším " videom roka. V treťom dieli už zakladateľ obuvnej značky DC Shoes presedlal na Fiestu, ktorej zostáva verný dodnes.

Predchádzajúce diely Gymkhana nájdete v nasledujúcich kapitolách!

Gymkhana 6: The Ultimate Gymkhana Grid Course

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY