vytisknout velikost písma Gymkhana 6 je vonku! Pozrite si aj všetky predchádzajúce diely

Pri príležitosti vydania šiesteho pokračovania videosérie Gymkhana sme dali dohromady aj predchádzajúcich päť dielov.
Gymkhana 6 je vonku! Pozrite si aj všetky predchádzajúce diely

A je to tu. Pretekár a showman Ken Block pustil do sveta ďalší diel svojej série Gymkhana. Snímka s oficiálnym názvom Gymkhana SIX: The Ultimate Gymkhana Grid Course vznikol v spolupráci s hernou sériou Need for Speed ​​a odohráva sa v štylizovaných kulisách staveniska.

Block driftuje medzi stavebnými strojmi, vyhýba sa demolačnej guli a vôbec robí veci, ktoré na stavbe hneď tak neuvidíte. V hlavnej úlohe opäť účinkuje rallycrossové Ford Fiesta ST s parametrami, ktoré sú v imperiálnych jednotkách pekne zladené: 650 koní a 650 lb ft. V metrickej sústave to robí 485 kW (659 k) a 884 Nm.

Hráči Need for Speed ​​objavia v novom videu odkazy na niektoré diely kultovej série, napríklad dvojicu Lamborghini Aventador alebo policajta na vozítkach Segway.

Blockova Gymkhana vošla do širokého povedomia v roku 2009. Snímok Gymkhana 2 so silne modifikovaným Subaru Impreza bol štvrtým "najvirálnejším " videom roka. V treťom dieli už zakladateľ obuvnej značky DC Shoes presedlal na Fiestu, ktorej zostáva verný dodnes.

Predchádzajúce diely Gymkhana nájdete v nasledujúcich kapitolách!

Gymkhana 6: The Ultimate Gymkhana Grid Course

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY