vytisknout velikost písma Google Business View: Pozrite sa, ako sa vyrábajú modely Renegade a 500X

Google Business View: Pozrite sa, ako sa vyrábajú modely Renegade a 500X

Fiat nedávno sprístupnil svoju továreň v Melfi všetkým návštevníkom, pričom pozrieť sa na to, ako sa vyrába model 500X a Jeep Renegade môžete kedykoľvek. Automobilka totiž pustila do svojho závodu spoločnosť Google, ktorá všetko nafotila a pripravila online virtuálnu prehliadku.

Celkovo bolo zadovážených 3924 snímkov a fotenie zabralo tri dni. Výsledok si môžete prezrieť na adrese fcamelfiplant.fiat.com, pričom k dispozícii je možnosť nahliadnuť do všetkých dôležitých častí produkcie. Všetko podstatné je potom podporené ešte videom.

Závod Melfi leží na juhu Talianska. V súčasnosti sa tu pracuje na tri smeny, dvadsaťštyri hodín denne. Každý deň zíde z výrobnej linky zhruba päťsto Fiatov 500X. Okrem spomínaného crossoveru a Jeepu sa tu vyrába ešte Fiat Grande Punto. V minulosti z miestnej linky schádzal napríklad Fiat Punto (1994), Lancia Ypsilon (1995) alebo Punto Evo (2009). Do marca tohto roku vyprodukoval závod Melfi takmer šesť miliónov automobilov.

phatom_4.jpgphatom_3.jpgphatom_1.jpgphatom_2.jpgphatom_5.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY