vytisknout velikost písma Golf Variant Youngster 5000 má tlmiče nastaviteľné cez iPhone

Volá sa Yougster 5000. Golf Variant Youngster 5000. Je to kombík, má 320 koní a rad prvkov z programu Volkswagen R.
Golf Variant Youngster 5000 má tlmiče nastaviteľné cez iPhone

Značka Volkswagen opäť opanovala práve prebiehajúce stretnutie Wörthersee. Po špeciálnych stavbách VW GTI Roadster, Golf GTI Wolfsburg Edition a modifikovanom šesťvalcovom pick-upE VW Amarok Power, postavených zvlášť pre túto udalosť, prichádza kombík Golf Variant Youngster 5000. Pre karosársku verziu Golf Variant VII je to na Wörthersee premiéra. Tento prototyp vznikol za prispetia šestice učňov továrne Volkswagenu v Cvikove, z ktorej liniek vychádza verzia Golf Variant.

Volkswagen Golf Variant Youngster1.jpgVolkswagen Golf Variant Youngster2.jpgVolkswagen Golf Variant Youngster3.jpg
Volkswagen Golf Variant Youngster 5000 vznikol priamo v továrni, v ktorej sa Golf Variant vyrába

Na prvý pohľad si na tomto kombíku všimneme okrem špeciálneho perleťového lakovania v odtieni Arancio hlavne nárazníkov a prahových obkladov z programu Volkswagen R, z ktorého pochádzajú aj sedadlá. Golf Variant Youngster 5000 na palube hosťuje audiosystém s výkonom 5 000 wattov a integrovaným ovládaním cez iPad. Preplňovaný štvorvalec 2,0 l z verzie Golf VII GTI posilnil až na 320 koní (235 kW) a adaptívne tlmiče Bilstein možno ovládať cez iPhone.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY