vytisknout velikost písma Golf Variant Youngster 5000 má tlmiče nastaviteľné cez iPhone

Volá sa Yougster 5000. Golf Variant Youngster 5000. Je to kombík, má 320 koní a rad prvkov z programu Volkswagen R.
Golf Variant Youngster 5000 má tlmiče nastaviteľné cez iPhone

Značka Volkswagen opäť opanovala práve prebiehajúce stretnutie Wörthersee. Po špeciálnych stavbách VW GTI Roadster, Golf GTI Wolfsburg Edition a modifikovanom šesťvalcovom pick-upE VW Amarok Power, postavených zvlášť pre túto udalosť, prichádza kombík Golf Variant Youngster 5000. Pre karosársku verziu Golf Variant VII je to na Wörthersee premiéra. Tento prototyp vznikol za prispetia šestice učňov továrne Volkswagenu v Cvikove, z ktorej liniek vychádza verzia Golf Variant.

Volkswagen Golf Variant Youngster1.jpgVolkswagen Golf Variant Youngster2.jpgVolkswagen Golf Variant Youngster3.jpg
Volkswagen Golf Variant Youngster 5000 vznikol priamo v továrni, v ktorej sa Golf Variant vyrába

Na prvý pohľad si na tomto kombíku všimneme okrem špeciálneho perleťového lakovania v odtieni Arancio hlavne nárazníkov a prahových obkladov z programu Volkswagen R, z ktorého pochádzajú aj sedadlá. Golf Variant Youngster 5000 na palube hosťuje audiosystém s výkonom 5 000 wattov a integrovaným ovládaním cez iPad. Preplňovaný štvorvalec 2,0 l z verzie Golf VII GTI posilnil až na 320 koní (235 kW) a adaptívne tlmiče Bilstein možno ovládať cez iPhone.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY