vytisknout velikost písma Golf s výkonom cez 400 koní sa bude vyrábať. Do predaja dorazí budúci rok

Golf s výkonom cez 400 koní sa bude vyrábať. Do predaja dorazí budúci rok

Volkswagen Golf R je najsilnejší Golf v histórii. Už v apríli tohto roku sa ale objavil koncept ukazujúci, že by s výkonom 300 koní Volkswagen skončiť nemusel. V Pekingu sa totiž predstavil koncept R 400 osadený pohonom všetkých kolies a predovšetkým benzínovým dvojlitrom naladeným na 400 koní. Podľa najnovších správ toto auto naozaj pôjde do výroby. Predávať by sa malo začať koncom budúceho roka.

Prevedenie do výroby sľuboval už magazín Car and Driver hneď po odhalení konceptu. Aktuálne priniesli potvrdenie kolegovia z britského Car Magazine. Podľa ich informácií dostane auto výkon dokonca 309 kW (420 k) a vrchol krútiaceho momentu 450 Nm. Samozrejmosťou sú úpravy podvozku, bŕzd a nakoniec tiež aerodynamiky.

Sériová verzia tohto "super-Golfu" by sa mala predstaviť na autosalóne vo Frankfurte budúci rok, pričom ešte v tom istom roku sa údajne začne predávať. Predpokladaná cena na nemeckom trhu činí 50 000 eur.

r400_2.jpgr400_4.jpgr400_1.jpgr400_3.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY