vytisknout velikost písma Golf R Variant je rýchlejší ako hatchback. Ak za volantom sedí pán Ogier

Na jar dorazí do Európy historicky vôbec prvý Golf R s karosériou typu kombi. Všetko podstatné bolo napísané koncom novembra, kedy sa vozidlo oficiálne predstavilo. Dnes ale môžeme ponúknuť jedno celkom zaujímavé video, kde sa Golf R Variant prezentuje v akcii.

Golf R Variant má byť "auto pre viac ako jedného spolujazdca", čo tiež video názorne demonštruje. Okrem toho pôjde o tak rýchle kombi, že aj v troch ľuďoch porazí na kľukatých okreskách trojdverové "erko", v ktorom sedí len vodič. Dôvodom samozrejme nie je lepšia dynamika, ale fakt, že za volantom kombi v týchto "pretekoch" sedí Sébastien Ogier.

Ostré nemecké kombi je v podstate nafúknutý Golf R. Technika aj základné parametre sú identické. Dvojlitrový motor ponúkne 221 kW (300 koní) a 380 Nm. Najvyššia rýchlosť je obmedzená na 250 km/h a ani tu nechýba pohon všetkých kolies.

506102809.jpg514413114.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY