vytisknout velikost písma Golf R Variant je rýchlejší ako hatchback. Ak za volantom sedí pán Ogier

Na jar dorazí do Európy historicky vôbec prvý Golf R s karosériou typu kombi. Všetko podstatné bolo napísané koncom novembra, kedy sa vozidlo oficiálne predstavilo. Dnes ale môžeme ponúknuť jedno celkom zaujímavé video, kde sa Golf R Variant prezentuje v akcii.

Golf R Variant má byť "auto pre viac ako jedného spolujazdca", čo tiež video názorne demonštruje. Okrem toho pôjde o tak rýchle kombi, že aj v troch ľuďoch porazí na kľukatých okreskách trojdverové "erko", v ktorom sedí len vodič. Dôvodom samozrejme nie je lepšia dynamika, ale fakt, že za volantom kombi v týchto "pretekoch" sedí Sébastien Ogier.

Ostré nemecké kombi je v podstate nafúknutý Golf R. Technika aj základné parametre sú identické. Dvojlitrový motor ponúkne 221 kW (300 koní) a 380 Nm. Najvyššia rýchlosť je obmedzená na 250 km/h a ani tu nechýba pohon všetkých kolies.

506102809.jpg514413114.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY