vytisknout velikost písma Giannini 350 GP4 je ďalšie monštrum na základoch Fiatu 500

Giannini 350GP je špeciál za 156-tisíc eur odvodený od Fiatu 500. Poháňa ho motor s výkonom 350 koní. Aktuálne prichádza ďalšia podobná špecialita, tentoraz však s pohonom všetkých kolies a s motorom umiestneným vpredu.
Giannini 350 GP4 je ďalšie monštrum na základoch Fiatu 500

Nie je to tak dávno, čo sme vám predstavovali taliansku špecialitu Giannini 350GP. Je to radikálne upravený Fiat 500 s motorom umiestneným pri zadnej náprave, ktorá je zároveň poháňaná. Teraz prichádza ďalšia podobná prestavba. Hovorí si Giannini 350 GP4 a v dvoch základných veciach sa od pôvodnej varianty významne líši.

Zatiaľ čo model Giannini 350GP používa vzadu umiestnený štvorvalec s objemom 1,75 litra, pôvodom z Alfy Romeo 4C Spider, a pohon zadných kolies, novinka síce pracuje s rovnakou jednotkou, avšak uloženou klasicky vpredu a poháňajúcou všetky štyri kolesá. Čo je ten druhý významný rozdiel.

Nová talianska vrecková raketa sa aktuálne testuje. Vzniká v spolupráci spoločností Giannini a Gram Torino Engineering. Ďalšie detaily bohužiaľ zatiaľ k dispozícii nie sú, takže môžeme pridať len informáciu o tom, že aj tento stroj ponúkne výkon 257 kW (350 k). A cena asi tiež nebude úplne ľudová vzhľadom k tomu, že si Giannini účtuje za zadokolku 350GP zhruba 156-tisíc eur.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY