vytisknout velikost písma Ghe-O Rescue: keď Defender nestačí

Keď sa povie Rumunsko, väčšine sa veľmi pravdepodobne vybaví automobilka Dacia. Lenže tým to tu nekončí. V Rumunsku má svoju fabriku tiež Ford alebo ďalšia známa spoločnosť Bosh. To však stále nie je všetko, nájdu sa tu aj malé značky a jednou takou je Ghe-O Motors, ktorá na autosalóne v Bukurešti predstavila veľmi nekompromisný off-road určený pre záchranné akcie. Ten nesie príznačné meno Rescue.

Jedná sa o špeciál pre najťažšie podmienky. Okrem záchrany osôb, ktorých sa sem vojde maximálne jedenásť, sa hovorí tiež o použití pre hasičov. Rumunský off-road je dlhý 5,2 m, široký 2,7 m a vysoký 2,39 m, pričom hmotnosť dosahuje na 3,2 tony. Pod kapotou môže byť bližšie nešpecifikovaný zážihový motor s výkonom 340 koní až 500 koní, prípadne naftový agregát, kde spoločnosť uvádza rozsah 218 až 304 koní.

Ghe-O Rescue možno z rozsiahleho príslušenstva vybaviť pásmi na zadnú nápravu, špeciál zvládne plávať v rieke a keď si to budete priať, odolá aj elektromagnetickému impulzu. Čo všetko toto monštrum dokáže, to nájdete na priložených videách. Zrejme nie je náhoda, že novinka na videu postupne vytiahne zapadnutý Land Rover Defender alebo slávny Hummer.

gheo.jpg
Foto: Gheo-Motors

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY