vytisknout velikost písma Ghe-O Rescue: keď Defender nestačí

Keď sa povie Rumunsko, väčšine sa veľmi pravdepodobne vybaví automobilka Dacia. Lenže tým to tu nekončí. V Rumunsku má svoju fabriku tiež Ford alebo ďalšia známa spoločnosť Bosh. To však stále nie je všetko, nájdu sa tu aj malé značky a jednou takou je Ghe-O Motors, ktorá na autosalóne v Bukurešti predstavila veľmi nekompromisný off-road určený pre záchranné akcie. Ten nesie príznačné meno Rescue.

Jedná sa o špeciál pre najťažšie podmienky. Okrem záchrany osôb, ktorých sa sem vojde maximálne jedenásť, sa hovorí tiež o použití pre hasičov. Rumunský off-road je dlhý 5,2 m, široký 2,7 m a vysoký 2,39 m, pričom hmotnosť dosahuje na 3,2 tony. Pod kapotou môže byť bližšie nešpecifikovaný zážihový motor s výkonom 340 koní až 500 koní, prípadne naftový agregát, kde spoločnosť uvádza rozsah 218 až 304 koní.

Ghe-O Rescue možno z rozsiahleho príslušenstva vybaviť pásmi na zadnú nápravu, špeciál zvládne plávať v rieke a keď si to budete priať, odolá aj elektromagnetickému impulzu. Čo všetko toto monštrum dokáže, to nájdete na priložených videách. Zrejme nie je náhoda, že novinka na videu postupne vytiahne zapadnutý Land Rover Defender alebo slávny Hummer.

gheo.jpg
Foto: Gheo-Motors

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY