vytisknout velikost písma Genesis si chce vyšliapnuť na BMW M4. Postaví vlastné ostré kupé

Genesis si chce vyšliapnuť na BMW M4. Postaví vlastné ostré kupé

Hyundai má veľké plány. Okrem nedávno predstavenej značky Genesis už tiež skôr začala fungovať športová divízia N. Práve tá sa v budúcnosti postará o priamu konkurenciu pre BMW M4. Tešiť sa údajne máme na auto s výbornými jazdnými vlastnosťami.

Informuje o tom Car and Driver. Podľa jeho zdrojov sú plány automobilky Hyundai nasledujúce. Genesis predstavil vlajkovú loď G90 a okrem tohto luxusného automobilu je v ponuke ešte menší sedan G80. To nie je nič iné, než premenovaný sedan známy skôr ako Hyundai Genesis. Časom príde ale ešte menšie vozidlo, ktoré ponesie označenie G70 a práve od neho bude športová novinka odvodená.

Pôjde o dvojdverové kupé, ktoré samozrejme bude v ponuke aj v civilizovanejších variantoch. Divízia N však postaví niečo, čo by malo byť pre vodiča veľmi zaujímavé. Aspoň to sľubuje Albert Biermann, šéf športovej sekcie automobilky Hyundai. Ten vyhlásil, že sa máme tešiť na jazdne naozaj veľmi schopné auto. Platforma, na ktorej vyrastie, údajne dáva priestor pre použitie vysokého výkonu.

Ako bude vysoký, o tom sa zatiaľ špekuluje. Genesis používa zatiaľ ako najsilnejší motor päťlitrový atmosférický osemvalec, avšak ako pravdepodobnejšie sa zdá použitie menšieho a novšieho šesťvalca s objemom 3,3 litra s dvojitým preplňovaním. Podľa dostupných zdrojov by mohol byť tento motor naladený na vyšší výkon než to, čo ponúka M4.

Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Optima GT pre Kiu v Európe je stále vlajkovou loďou. Štýlový model Stinger čaká za rohom. A to je ďalšia pieseň.

11. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY