vytisknout velikost písma Genesis predstavuje budúceho súpera pre BMW radu 3

Genesis predstavuje budúceho súpera pre BMW radu 3

Automobilka Hyundai nedávno založila značku Genesis, ktorá sa pomerne rýchlo rozrastá. Už existuje veľmi luxusný model G90, jeho predĺžená verzia, z pôvodného Hyundai Genesis sa stal Genesis G80 a onedlho dorazí tretí model G70, ktorý bude zo spomenutej trojice najmenší. Ako bude vyzerať, to ukazuje aktuálne štúdia predstavená na autosalóne v New Yorku.

Nový koncept sa volá Hybrid Sports Sedan a treba podotknúť, že dostal veľmi dynamické tvary. Len pre pripomenutie, Hyundai zriadil pre dizajn modelov Genesis špeciálnu divíziu Prestige Design Division, ktorú len tak mimochodom povedie Luc Donckerwolke. V aktuálnej tlačovej správe sa bohato rozoberá dizajn nového konceptu, ale ten najlepšie prezradí priložená fotografia.

Aktuálna štúdia potom predstavuje aj nové poňatie interiéru, ktorému dominuje predovšetkým jedna obrovská obrazovka. Dizajnéri značky Genesis spojili prístrojový štít a stredový panel dohromady. Výsledkom je zaoblený displej veľkosti 21 palcov s rozlíšením 4K.

Techniku spomína vo svojej tlačovej správe Genesis len letmo. Nový koncept pracuje s hybridným pohonným ústrojenstvom založeným na motore 2.0 GDI, ktorý dopĺňa ešte osemstupňová automatická prevodovka. Výsledok má výkon 180 kW (245 koní) a krútiaci moment 353 Nm.

g70_01.jpgg70_02.jpgg70_03.jpgg70_04.jpgg70_05.jpgg70_06.jpgg70_07.jpgg70_08.jpgg70_09.jpgg70_10.jpgg70_11.jpgg70_12.jpgg70_13.jpgg70_14.jpgg70_15.jpgg70_16.jpg
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY