vytisknout velikost písma Genesis predstavuje budúceho súpera pre BMW radu 3

Genesis predstavuje budúceho súpera pre BMW radu 3

Automobilka Hyundai nedávno založila značku Genesis, ktorá sa pomerne rýchlo rozrastá. Už existuje veľmi luxusný model G90, jeho predĺžená verzia, z pôvodného Hyundai Genesis sa stal Genesis G80 a onedlho dorazí tretí model G70, ktorý bude zo spomenutej trojice najmenší. Ako bude vyzerať, to ukazuje aktuálne štúdia predstavená na autosalóne v New Yorku.

Nový koncept sa volá Hybrid Sports Sedan a treba podotknúť, že dostal veľmi dynamické tvary. Len pre pripomenutie, Hyundai zriadil pre dizajn modelov Genesis špeciálnu divíziu Prestige Design Division, ktorú len tak mimochodom povedie Luc Donckerwolke. V aktuálnej tlačovej správe sa bohato rozoberá dizajn nového konceptu, ale ten najlepšie prezradí priložená fotografia.

Aktuálna štúdia potom predstavuje aj nové poňatie interiéru, ktorému dominuje predovšetkým jedna obrovská obrazovka. Dizajnéri značky Genesis spojili prístrojový štít a stredový panel dohromady. Výsledkom je zaoblený displej veľkosti 21 palcov s rozlíšením 4K.

Techniku spomína vo svojej tlačovej správe Genesis len letmo. Nový koncept pracuje s hybridným pohonným ústrojenstvom založeným na motore 2.0 GDI, ktorý dopĺňa ešte osemstupňová automatická prevodovka. Výsledok má výkon 180 kW (245 koní) a krútiaci moment 353 Nm.

g70_01.jpgg70_02.jpgg70_03.jpgg70_04.jpgg70_05.jpgg70_06.jpgg70_07.jpgg70_08.jpgg70_09.jpgg70_10.jpgg70_11.jpgg70_12.jpgg70_13.jpgg70_14.jpgg70_15.jpgg70_16.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY