vytisknout velikost písma Genesis predstavuje budúceho súpera pre BMW radu 3

Genesis predstavuje budúceho súpera pre BMW radu 3

Automobilka Hyundai nedávno založila značku Genesis, ktorá sa pomerne rýchlo rozrastá. Už existuje veľmi luxusný model G90, jeho predĺžená verzia, z pôvodného Hyundai Genesis sa stal Genesis G80 a onedlho dorazí tretí model G70, ktorý bude zo spomenutej trojice najmenší. Ako bude vyzerať, to ukazuje aktuálne štúdia predstavená na autosalóne v New Yorku.

Nový koncept sa volá Hybrid Sports Sedan a treba podotknúť, že dostal veľmi dynamické tvary. Len pre pripomenutie, Hyundai zriadil pre dizajn modelov Genesis špeciálnu divíziu Prestige Design Division, ktorú len tak mimochodom povedie Luc Donckerwolke. V aktuálnej tlačovej správe sa bohato rozoberá dizajn nového konceptu, ale ten najlepšie prezradí priložená fotografia.

Aktuálna štúdia potom predstavuje aj nové poňatie interiéru, ktorému dominuje predovšetkým jedna obrovská obrazovka. Dizajnéri značky Genesis spojili prístrojový štít a stredový panel dohromady. Výsledkom je zaoblený displej veľkosti 21 palcov s rozlíšením 4K.

Techniku spomína vo svojej tlačovej správe Genesis len letmo. Nový koncept pracuje s hybridným pohonným ústrojenstvom založeným na motore 2.0 GDI, ktorý dopĺňa ešte osemstupňová automatická prevodovka. Výsledok má výkon 180 kW (245 koní) a krútiaci moment 353 Nm.

g70_01.jpgg70_02.jpgg70_03.jpgg70_04.jpgg70_05.jpgg70_06.jpgg70_07.jpgg70_08.jpgg70_09.jpgg70_10.jpgg70_11.jpgg70_12.jpgg70_13.jpgg70_14.jpgg70_15.jpgg70_16.jpg
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY