vytisknout velikost písma Genesis G90 sa pomaly odhaľuje ako nový luxusný Hyundai

Genesis G90 sa pomaly odhaľuje ako nový luxusný Hyundai

Ako sme písali skôr, Hyundai pripravuje vlastnú divíziu luxusných vozidiel, ktoré neponesú logo Hyundai. Bude to podobné ako so značkou DS, ktorej nesmieme hovoriť Citroën. Luxusné Hyundaie sa majú vymenovať Genesis. Prvým takým bude luxusný sedan Genesis G90, ktorý nahradí model Equus.

G90(1).jpgG90.jpg
Prvý luxusní Hyundai sa volá Genesis G90 a v ponuke nahradí veľký sedan Hyundai Equus. Do Európy sa nová značka Genesis pozrie až o niekoľko rokov

Do roku 2020 dorazí na trh celkom šesť modelov Genesis. Malo by ísť o tri sedany, jedno kupé a dve SUV. Nástupca sedanu Hyundai Genesis sa bude volať Genesis G80 a dorazí ešte menší sedan Genesis G70, ktorý bude konkurovať napríklad BMW radu 3.

Nový veľký sedan Genesis zamieri do predaja už budúci mesiac v Kórei pod menom EQ900. Následne sa Genesis G90 objaví na trhu v USA, od ktorého si značka sľubuje najväčší odbyt. Do Európy sa značka dostane, až bude jej modelová ponuka úplná. Záujemcovia si tak počkajú ešte niekoľko rokov.

Hyundai sa snaží o podobný krok, ktorý vykonali japonskej automobilky na prelome 80. a 90. rokov. Náročný americký trh nechcel kupovať luxusné a drahšie Hondy, Toyoty a Nissany, hoci to mohli byť luxusnejšie modely. A tak automobilky založili značky Accura, Lexus a Infiniti.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY