vytisknout velikost písma Genesis G90 sa pomaly odhaľuje ako nový luxusný Hyundai

Genesis G90 sa pomaly odhaľuje ako nový luxusný Hyundai

Ako sme písali skôr, Hyundai pripravuje vlastnú divíziu luxusných vozidiel, ktoré neponesú logo Hyundai. Bude to podobné ako so značkou DS, ktorej nesmieme hovoriť Citroën. Luxusné Hyundaie sa majú vymenovať Genesis. Prvým takým bude luxusný sedan Genesis G90, ktorý nahradí model Equus.

G90(1).jpgG90.jpg
Prvý luxusní Hyundai sa volá Genesis G90 a v ponuke nahradí veľký sedan Hyundai Equus. Do Európy sa nová značka Genesis pozrie až o niekoľko rokov

Do roku 2020 dorazí na trh celkom šesť modelov Genesis. Malo by ísť o tri sedany, jedno kupé a dve SUV. Nástupca sedanu Hyundai Genesis sa bude volať Genesis G80 a dorazí ešte menší sedan Genesis G70, ktorý bude konkurovať napríklad BMW radu 3.

Nový veľký sedan Genesis zamieri do predaja už budúci mesiac v Kórei pod menom EQ900. Následne sa Genesis G90 objaví na trhu v USA, od ktorého si značka sľubuje najväčší odbyt. Do Európy sa značka dostane, až bude jej modelová ponuka úplná. Záujemcovia si tak počkajú ešte niekoľko rokov.

Hyundai sa snaží o podobný krok, ktorý vykonali japonskej automobilky na prelome 80. a 90. rokov. Náročný americký trh nechcel kupovať luxusné a drahšie Hondy, Toyoty a Nissany, hoci to mohli byť luxusnejšie modely. A tak automobilky založili značky Accura, Lexus a Infiniti.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY