vytisknout velikost písma Genesis G80 pristihnutý pri testovaní kde inde ako na Nordschleife

Genesis G80 pristihnutý pri testovaní kde inde ako na Nordschleife

Pod názvom Genesis G80 sa predstaví modernizácia veľkého sedanu Hyundai Genesis, ktorý, ako vieme, sa zriekne názvu materskej automobilky. Vývojový prototyp s maskovaním bol natočený pri testoch na Severnej slučke Nürburgringu.

Očakávať výraznejšie zmeny v dizajnoch nie je na mieste. Najvýraznejšou novinkou sa stane nová "tvár" samostatnej značky Genesis. Tá by mala vychádzať z konceptu Vision G. Pod kapotou by sa mohol objaviť nový preplňovaný šesťvalec s objemom 3,3 l. Ten by nahradil dnešný atmosférický osemvalec 5,0 l, ale na slovenskom trhu sa Hyundai Genesis predáva len s atmosférickým motorom V6 3,8 l.

Na mimoeurópskych trhoch sa nový Genesis G80 predstaví niekedy v druhej polovici roka 2016. Ešte predtým ale dorazí vlajková loď novej značky, model G90.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY