vytisknout velikost písma Genesis EQ900L ako najluxusnejší Hyundai. Je väčší ako Maybach

Genesis EQ900L je o 300 mm dlhší ako už tak dosť dlhý sedan G90. Pod kapotou pracuje atmosférický päťlitrový osemvalec s výkonom 425 koní.
Genesis EQ900L ako najluxusnejší Hyundai. Je väčší ako Maybach

Keby prišlo s konkurenciou Maybachu Audi alebo BMW, to by nás zrejme tak neprekvapilo. Ale Hyundai? Kórejská automobilka pred niekoľkými mesiacmi oznámila zámer vstúpiť na trh luxusných vozidiel s vlastnou značkou Genesis. V názve luxusnejších áut už tak meno Hyundai nenájdeme. Teraz je tu Genesis EQ900L, zrejme najväčší model, akého sa od značky dočkáme.

001.jpg000.jpgViac fotografií k dispozícii zatiaľ nemáme. Genesis EQ900L sa zatiaľ predstavilo len na domácom trhu a jeho cieľom je osloviť predovšetkým politickú reprezentáciu

Genesis EQ900L je o 300 mm dlhší ako už tak dosť dlhý sedan G90. Dokonca je aj o 40 mm dlhší ako Mercedes-Maybach triedy S. Akékoľvek miesto navyše získal luxusný Hyundai... pardon, Genesis na zadných sedadlách. Predĺžené zadné dvere sú dokonca oddelené hrubým B stĺpikom.

Dvojica elektricky polohovateľných zadných sedadiel je oddelená centrálna konzolou s ovládaním zábavného systému, nechýba ani chladnička a podobné záležitosti.

Pod kapotou pracuje atmosférický päťlitrový osemvalec s výkonom 425 koní a krútiacim momentom 520 Nm.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY