vytisknout velikost písma Genesis EQ900L ako najluxusnejší Hyundai. Je väčší ako Maybach

Genesis EQ900L je o 300 mm dlhší ako už tak dosť dlhý sedan G90. Pod kapotou pracuje atmosférický päťlitrový osemvalec s výkonom 425 koní.
Genesis EQ900L ako najluxusnejší Hyundai. Je väčší ako Maybach

Keby prišlo s konkurenciou Maybachu Audi alebo BMW, to by nás zrejme tak neprekvapilo. Ale Hyundai? Kórejská automobilka pred niekoľkými mesiacmi oznámila zámer vstúpiť na trh luxusných vozidiel s vlastnou značkou Genesis. V názve luxusnejších áut už tak meno Hyundai nenájdeme. Teraz je tu Genesis EQ900L, zrejme najväčší model, akého sa od značky dočkáme.

001.jpg000.jpgViac fotografií k dispozícii zatiaľ nemáme. Genesis EQ900L sa zatiaľ predstavilo len na domácom trhu a jeho cieľom je osloviť predovšetkým politickú reprezentáciu

Genesis EQ900L je o 300 mm dlhší ako už tak dosť dlhý sedan G90. Dokonca je aj o 40 mm dlhší ako Mercedes-Maybach triedy S. Akékoľvek miesto navyše získal luxusný Hyundai... pardon, Genesis na zadných sedadlách. Predĺžené zadné dvere sú dokonca oddelené hrubým B stĺpikom.

Dvojica elektricky polohovateľných zadných sedadiel je oddelená centrálna konzolou s ovládaním zábavného systému, nechýba ani chladnička a podobné záležitosti.

Pod kapotou pracuje atmosférický päťlitrový osemvalec s výkonom 425 koní a krútiacim momentom 520 Nm.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY