vytisknout velikost písma Gemballa GTP 720 je Panamera, ktorá zvládne 0-300 km/h za 26,4 s

Gemballa GTP 720 je Panamera, ktorá zvládne 0-300 km/h za 26,4 s

Gemballa GTP 700 je Porsche Panamera Turbo S upravené na 515 kW (700 k). Takýto automobil zvládol na trati v Nardo maximálnu rýchlosť 338,8 km/h. Gemballa ale pripravila ešte silnejšie prevedenie GTP 720, ktoré vás ohromí predovšetkým parametrami svojho zrýchlenia.

Na maximálnej rýchlosti totiž nemohlo dôjsť k výraznejšiemu posunu, pretože GTP 720 má kvôli pneumatikám obmedzovač nastavený na 340 km/h, čo je ale samo o sebe tiež dosť zaujímavé. Ešte zaujímavejšie to ale začne byť v momente, keď budete skúšať zrýchlenie. Z nuly na stovku došprintuje táto Panamera za príjemných 3,2 s, za 9,7 s zvládne zrýchlenie 0-200 km/h a za 26,4 s od štartu z pokoja ukazuje tachometer 300 km/h.

Podľa spoločnosti Gemballa ide v kategórii automobilov s hmotnosťou okolo 2,3 tony o rekordné čísla zrýchlenie. Len pre poriadok dodajme, že Gemballa GTP 720 má výkon motora zdvihnutý na 530 kW (720 k) a krútiaci moment dosahuje na poctivých 1005 Nm. Mimochodom štandardná Panamera Turbo S ide maximálne 310 km/h a stovku zvládne za 3,8 s.

gemball_3.jpggemball_1.jpggemball_2.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY