vytisknout velikost písma Geely GC9 v oficiálnej predpremiére. Čínsky sedan má tie najvyššie ciele

Geely GC9 v oficiálnej predpremiére. Čínsky sedan má tie najvyššie ciele

O Geely GC9 sme písali v nie príliš vzdialenej minulosti hneď niekoľkokrát. Oficiálna premiéra je naplánovaná na 15. novembra a dnes čínska automobilka vypustila do sveta prvé stručné informácie a tiež prvú sadu oficiálnych fotografií. Po stránke dizajnu prekvapenia nečakajte.

Geely GC9 nadväzuje na štúdiu KC Concept predstavenú minulý rok. Dizajn sériového auta sme si mohli pozrieť už skôr, rovnako ako podobu interiéru. Zaujímavé sú však ďalšie informácie. Ponuka motorizácií obsahuje atmosférickú jednotku o objeme 2,4 l, preplňovanú tisícosemstovku a vrcholný šesťvalec veľkosti 3,5 litra. Všetko spolupracuje so šesťstupňovým automatom z dielne automobilky Geely.

Ako vlastník značky Volvo má Geely s modelom GC9 len tie najväčšie ambície čo sa týka bezpečnosti. Cieľom je päťhviezdičkové hodnotenie v nárazových testoch, pričom auto dostane okrem iného aj aktívny prednárazový systém. Podrobnejšie informácie budú zverejnené presne o týždeň.

gc9_3.jpggc9_2.jpggc9_4.jpggc9_1.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY