vytisknout velikost písma Geely GC9 v oficiálnej predpremiére. Čínsky sedan má tie najvyššie ciele

Geely GC9 v oficiálnej predpremiére. Čínsky sedan má tie najvyššie ciele

O Geely GC9 sme písali v nie príliš vzdialenej minulosti hneď niekoľkokrát. Oficiálna premiéra je naplánovaná na 15. novembra a dnes čínska automobilka vypustila do sveta prvé stručné informácie a tiež prvú sadu oficiálnych fotografií. Po stránke dizajnu prekvapenia nečakajte.

Geely GC9 nadväzuje na štúdiu KC Concept predstavenú minulý rok. Dizajn sériového auta sme si mohli pozrieť už skôr, rovnako ako podobu interiéru. Zaujímavé sú však ďalšie informácie. Ponuka motorizácií obsahuje atmosférickú jednotku o objeme 2,4 l, preplňovanú tisícosemstovku a vrcholný šesťvalec veľkosti 3,5 litra. Všetko spolupracuje so šesťstupňovým automatom z dielne automobilky Geely.

Ako vlastník značky Volvo má Geely s modelom GC9 len tie najväčšie ambície čo sa týka bezpečnosti. Cieľom je päťhviezdičkové hodnotenie v nárazových testoch, pričom auto dostane okrem iného aj aktívny prednárazový systém. Podrobnejšie informácie budú zverejnené presne o týždeň.

gc9_3.jpggc9_2.jpggc9_4.jpggc9_1.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY