vytisknout velikost písma Geely GC9 opäť na scéne. Tentoraz si môžeme prezrieť aj interiér

Geely GC9 opäť na scéne. Tentoraz si môžeme prezrieť aj interiér

Čínska značka Geely čoskoro predstaví luxusný sedan GC9. O ňom sme písali už niekoľkokrát, aktuálne sa však objavili ďalšie snímky, ktoré okrem vonkajšieho dizajnu odhaľujú aj interiér. Z fotiek je zrejmé, že vo výbave tohto auta nebude chýbať vôbec nič.

Nové Geely dostane ambientné osvetlenie, multimediálny systém, kvalitné ozvučenie Infinity, k dispozícii ale bude aj sada kamier skladajúca dohromady obraz z vtáčej perspektívy alebo head-up displej. Súdiac podľa neoficiálnych fotiek všeobecne vyzerá interiér GC9 na pomery čínskych automobiliek viac než dobre.

O dizajn čínskej novinky sa postaral Peter Horbury, ktorý sa sem presťahoval z automobilky Volvo. Čo sa techniky týka, budú môcť záujemcovia vyberať medzi preplňovanou tisícosemstovkou s výkonom 120 kW (163 k), atmosferickým štvorvalcom 2,4 l (112 kW/152 k) a šesťvalcom s objemom 3,5 l (180 kW / 245 k). Oficiálne predstavenie GC9 prebehne ešte v novembri.

gc9_01.jpggc9_02.jpggc9_03.jpggc9_04.jpggc9_05.jpggc9_06.jpggc9_07.jpggc9_08.jpggc9_09.jpggc9_10.jpggc9_11.jpggc9_12.jpg
Foto: auto.163.com

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY