vytisknout velikost písma Geely GC9 opäť na scéne. Tentoraz si môžeme prezrieť aj interiér

Geely GC9 opäť na scéne. Tentoraz si môžeme prezrieť aj interiér

Čínska značka Geely čoskoro predstaví luxusný sedan GC9. O ňom sme písali už niekoľkokrát, aktuálne sa však objavili ďalšie snímky, ktoré okrem vonkajšieho dizajnu odhaľujú aj interiér. Z fotiek je zrejmé, že vo výbave tohto auta nebude chýbať vôbec nič.

Nové Geely dostane ambientné osvetlenie, multimediálny systém, kvalitné ozvučenie Infinity, k dispozícii ale bude aj sada kamier skladajúca dohromady obraz z vtáčej perspektívy alebo head-up displej. Súdiac podľa neoficiálnych fotiek všeobecne vyzerá interiér GC9 na pomery čínskych automobiliek viac než dobre.

O dizajn čínskej novinky sa postaral Peter Horbury, ktorý sa sem presťahoval z automobilky Volvo. Čo sa techniky týka, budú môcť záujemcovia vyberať medzi preplňovanou tisícosemstovkou s výkonom 120 kW (163 k), atmosferickým štvorvalcom 2,4 l (112 kW/152 k) a šesťvalcom s objemom 3,5 l (180 kW / 245 k). Oficiálne predstavenie GC9 prebehne ešte v novembri.

gc9_01.jpggc9_02.jpggc9_03.jpggc9_04.jpggc9_05.jpggc9_06.jpggc9_07.jpggc9_08.jpggc9_09.jpggc9_10.jpggc9_11.jpggc9_12.jpg
Foto: auto.163.com

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY