vytisknout velikost písma Geely GC9: Nový súper Škody Superb nafotený bez maskovania

Geely GC9: Nový súper Škody Superb nafotený bez maskovania

Pred pár dňami sme vám ukázali prvé oficiálne obrázky nového Geely GC9. Dnes môžeme ponúknuť znova zábery rovnakého modelu, ktoré sú však tentoraz neoficiálne, za to ale zachytávajú čínsku novinku v reálnom prostredí a bez akéhokoľvek maskovania. Povedzme si úprimne, počítačové zábery sľubovali krajšie auto.

Pod novým Geely GC9 je podpísaný bývalý dizajnér značky Volvo Peter Horbury. Už skôr presakovali na povrch informácie, podľa ktorých by vplyv švédskej automobilky zďaleka nemal skončiť len pri dizajne. Geely ako vlastník Volva si "požičia" niektoré technické riešenia týkajúce sa predovšetkým bezpečnosti. Žiadny prepadák v nárazových testoch sa takmer určite konať nebude.

Záujemcovia budú môcť vyberať medzi benzínovou preplnovanou tisícosemstovkou s výkonom 120 kW (163 k), atmosférickým štvorvalcom 2,4 l (112 kW / 152 k) a vrcholným šesťvalcom veľkosti 3,5 l (180 kW / 245 k).

Premiéru má GC9 plánovanú na november. Potom zamieri na domáci čínsky trh, kde bude chcieť zobrať zákazníkov okrem iných tiež Škode Superb. Tá sa po príchode faceliftu začala v Číne predávať pod označením Supai. Predtým sa volala Haorui.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY