vytisknout velikost písma Galérie: Čo bolo tiež vidieť na autosalóne vo Frankfurte

Galérie: Čo bolo tiež vidieť na autosalóne vo Frankfurte

Veľké autosalóny to nie sú len horúce novinky známych automobiliek alebo viac či menej podarené tuningové úpravy. Na veľkých autosalónoch je toho vidieť oveľa viac a veľmi často si človek hovorí, že je dosť škoda mať na návštevu len necelé dva dni, kedy navyše nie je veľa času na prehliadku ničoho iného než hlavných exponátov. Ani Frankfurt 2015 nebol výnimkou.

Aj tento rok tu bolo vidno mnoho zaujímavých automobilov, konceptov aj štúdií, ktoré môžeme zaradiť do takzvanej sekcie "ostatné". Niektoré autá sme už videli, ako napríklad nový Ford GT, ale keď okolo takého auta idete, no nevyfoťte si ho... Nechýbajú ani veteráni, závodné špeciály, formule, či už tie klasické, alebo tie elektrické.

A núdze nebýva spravidla ani o zaujímavé situácie. Ako keď napríklad čakáte, než sa uvoľní priestor okolo Opelu Astra novej generácie, aby ste ho vyfotili, keď tu zrazu pribehne pán, položí sa pod auto a skúma podvozok.

Alebo keď sa chystáte odfotiť nový Clubman, ale tentoraz pre zmenu pod vozidlo lezie ázijský kolega, ktorí sú všeobecne v tejto činnosti veľmi starostliví a nemávajú moc pochopenie pre ostatných.

Tohtoročný autosalón vo Frankfurte bol zaujímavý. Ak ho chcete navštíviť, môžete tak urobiť od zajtrajšieho dňa do 27. septembra.

_DSC0157.jpg_DSC0158.jpg_DSC0163.jpg_DSC0165.jpg_DSC0171.jpg_DSC0176.jpg_DSC0177.jpg_DSC0178.jpg_DSC0219.jpg_DSC0224.jpg_DSC0232.jpg_DSC0234.jpg_DSC0235.jpg_DSC0241.jpg_DSC0244.jpg_DSC0254.jpg_DSC0257.jpg_DSC0258.jpg_DSC0260.jpg_DSC0263.jpg_DSC0266.jpg_DSC0269.jpg_DSC0337.jpg_DSC0338.jpg_DSC0339.jpg_DSC0340.jpg_DSC0341.jpg_DSC0342.jpg_DSC0366.jpg_DSC0483.jpg_DSC0484.jpg_DSC0485.jpg_DSC0486.jpg_DSC0546.jpg_DSC0903.jpg_DSC0904.jpg_DSC1032.jpg_DSC1033.jpg_DSC1034.jpg_DSC1035.jpg_DSC1036.jpg_DSC1056.jpg_DSC1057.jpg_DSC1059.jpg_DSC1088.jpg_DSC1089.jpg_DSC1091.jpg_DSC1099.jpg_DSC1101.jpg_DSC1103.jpg_DSC1104.jpg_DSC1105.jpg_DSC1171.jpg_DSC1172.jpg_DSC1175.jpg_DSC1192.jpg_DSC1193.jpg_DSC1194.jpg_DSC1197.jpg_DSC1198.jpg_DSC1199.jpg_DSC1204.jpg_DSC1238.jpg_DSC1240.jpg_DSC1244.jpg_DSC1271.jpg_DSC1272.jpg_DSC1273.jpg_DSC1303.jpg_DSC1304.jpg_DSC1308.jpg_DSC1309.jpg_DSC1315.jpg_DSC1316.jpg_DSC1371.jpg_DSC1372.jpg_DSC1373.jpg_DSC1375.jpg_DSC1376.jpg_DSC1377.jpg_DSC1379.jpg_DSC1380.jpg_DSC1381.jpg_DSC1382.jpg_DSC1383.jpg_DSC1387.jpg_DSC1388.jpg_DSC1397.jpg_DSC1399.jpg_DSC1400.jpg_DSC1401.jpg_DSC1486.jpg_DSC1488.jpg_DSC1526.jpg_DSC1527.jpg_DSC1530.jpg_DSC1532.jpg_DSC1534.jpg_DSC1536.jpg_DSC1549.jpg_DSC1551.jpg_DSC1570.jpg_DSC1571.jpg_DSC1573.jpg_DSC1591.jpg_DSC0002.jpg_DSC0004.jpg_DSC1575.jpg_DSC0137.jpg_DSC0138.jpg_DSC0139.jpg

 

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY