vytisknout velikost písma Galérie: Čo bolo tiež vidieť na autosalóne vo Frankfurte

Galérie: Čo bolo tiež vidieť na autosalóne vo Frankfurte

Veľké autosalóny to nie sú len horúce novinky známych automobiliek alebo viac či menej podarené tuningové úpravy. Na veľkých autosalónoch je toho vidieť oveľa viac a veľmi často si človek hovorí, že je dosť škoda mať na návštevu len necelé dva dni, kedy navyše nie je veľa času na prehliadku ničoho iného než hlavných exponátov. Ani Frankfurt 2015 nebol výnimkou.

Aj tento rok tu bolo vidno mnoho zaujímavých automobilov, konceptov aj štúdií, ktoré môžeme zaradiť do takzvanej sekcie "ostatné". Niektoré autá sme už videli, ako napríklad nový Ford GT, ale keď okolo takého auta idete, no nevyfoťte si ho... Nechýbajú ani veteráni, závodné špeciály, formule, či už tie klasické, alebo tie elektrické.

A núdze nebýva spravidla ani o zaujímavé situácie. Ako keď napríklad čakáte, než sa uvoľní priestor okolo Opelu Astra novej generácie, aby ste ho vyfotili, keď tu zrazu pribehne pán, položí sa pod auto a skúma podvozok.

Alebo keď sa chystáte odfotiť nový Clubman, ale tentoraz pre zmenu pod vozidlo lezie ázijský kolega, ktorí sú všeobecne v tejto činnosti veľmi starostliví a nemávajú moc pochopenie pre ostatných.

Tohtoročný autosalón vo Frankfurte bol zaujímavý. Ak ho chcete navštíviť, môžete tak urobiť od zajtrajšieho dňa do 27. septembra.

_DSC0157.jpg_DSC0158.jpg_DSC0163.jpg_DSC0165.jpg_DSC0171.jpg_DSC0176.jpg_DSC0177.jpg_DSC0178.jpg_DSC0219.jpg_DSC0224.jpg_DSC0232.jpg_DSC0234.jpg_DSC0235.jpg_DSC0241.jpg_DSC0244.jpg_DSC0254.jpg_DSC0257.jpg_DSC0258.jpg_DSC0260.jpg_DSC0263.jpg_DSC0266.jpg_DSC0269.jpg_DSC0337.jpg_DSC0338.jpg_DSC0339.jpg_DSC0340.jpg_DSC0341.jpg_DSC0342.jpg_DSC0366.jpg_DSC0483.jpg_DSC0484.jpg_DSC0485.jpg_DSC0486.jpg_DSC0546.jpg_DSC0903.jpg_DSC0904.jpg_DSC1032.jpg_DSC1033.jpg_DSC1034.jpg_DSC1035.jpg_DSC1036.jpg_DSC1056.jpg_DSC1057.jpg_DSC1059.jpg_DSC1088.jpg_DSC1089.jpg_DSC1091.jpg_DSC1099.jpg_DSC1101.jpg_DSC1103.jpg_DSC1104.jpg_DSC1105.jpg_DSC1171.jpg_DSC1172.jpg_DSC1175.jpg_DSC1192.jpg_DSC1193.jpg_DSC1194.jpg_DSC1197.jpg_DSC1198.jpg_DSC1199.jpg_DSC1204.jpg_DSC1238.jpg_DSC1240.jpg_DSC1244.jpg_DSC1271.jpg_DSC1272.jpg_DSC1273.jpg_DSC1303.jpg_DSC1304.jpg_DSC1308.jpg_DSC1309.jpg_DSC1315.jpg_DSC1316.jpg_DSC1371.jpg_DSC1372.jpg_DSC1373.jpg_DSC1375.jpg_DSC1376.jpg_DSC1377.jpg_DSC1379.jpg_DSC1380.jpg_DSC1381.jpg_DSC1382.jpg_DSC1383.jpg_DSC1387.jpg_DSC1388.jpg_DSC1397.jpg_DSC1399.jpg_DSC1400.jpg_DSC1401.jpg_DSC1486.jpg_DSC1488.jpg_DSC1526.jpg_DSC1527.jpg_DSC1530.jpg_DSC1532.jpg_DSC1534.jpg_DSC1536.jpg_DSC1549.jpg_DSC1551.jpg_DSC1570.jpg_DSC1571.jpg_DSC1573.jpg_DSC1591.jpg_DSC0002.jpg_DSC0004.jpg_DSC1575.jpg_DSC0137.jpg_DSC0138.jpg_DSC0139.jpg

 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY