vytisknout velikost písma Galérie: Čo bolo tiež vidieť na autosalóne vo Frankfurte

Galérie: Čo bolo tiež vidieť na autosalóne vo Frankfurte

Veľké autosalóny to nie sú len horúce novinky známych automobiliek alebo viac či menej podarené tuningové úpravy. Na veľkých autosalónoch je toho vidieť oveľa viac a veľmi často si človek hovorí, že je dosť škoda mať na návštevu len necelé dva dni, kedy navyše nie je veľa času na prehliadku ničoho iného než hlavných exponátov. Ani Frankfurt 2015 nebol výnimkou.

Aj tento rok tu bolo vidno mnoho zaujímavých automobilov, konceptov aj štúdií, ktoré môžeme zaradiť do takzvanej sekcie "ostatné". Niektoré autá sme už videli, ako napríklad nový Ford GT, ale keď okolo takého auta idete, no nevyfoťte si ho... Nechýbajú ani veteráni, závodné špeciály, formule, či už tie klasické, alebo tie elektrické.

A núdze nebýva spravidla ani o zaujímavé situácie. Ako keď napríklad čakáte, než sa uvoľní priestor okolo Opelu Astra novej generácie, aby ste ho vyfotili, keď tu zrazu pribehne pán, položí sa pod auto a skúma podvozok.

Alebo keď sa chystáte odfotiť nový Clubman, ale tentoraz pre zmenu pod vozidlo lezie ázijský kolega, ktorí sú všeobecne v tejto činnosti veľmi starostliví a nemávajú moc pochopenie pre ostatných.

Tohtoročný autosalón vo Frankfurte bol zaujímavý. Ak ho chcete navštíviť, môžete tak urobiť od zajtrajšieho dňa do 27. septembra.

_DSC0157.jpg_DSC0158.jpg_DSC0163.jpg_DSC0165.jpg_DSC0171.jpg_DSC0176.jpg_DSC0177.jpg_DSC0178.jpg_DSC0219.jpg_DSC0224.jpg_DSC0232.jpg_DSC0234.jpg_DSC0235.jpg_DSC0241.jpg_DSC0244.jpg_DSC0254.jpg_DSC0257.jpg_DSC0258.jpg_DSC0260.jpg_DSC0263.jpg_DSC0266.jpg_DSC0269.jpg_DSC0337.jpg_DSC0338.jpg_DSC0339.jpg_DSC0340.jpg_DSC0341.jpg_DSC0342.jpg_DSC0366.jpg_DSC0483.jpg_DSC0484.jpg_DSC0485.jpg_DSC0486.jpg_DSC0546.jpg_DSC0903.jpg_DSC0904.jpg_DSC1032.jpg_DSC1033.jpg_DSC1034.jpg_DSC1035.jpg_DSC1036.jpg_DSC1056.jpg_DSC1057.jpg_DSC1059.jpg_DSC1088.jpg_DSC1089.jpg_DSC1091.jpg_DSC1099.jpg_DSC1101.jpg_DSC1103.jpg_DSC1104.jpg_DSC1105.jpg_DSC1171.jpg_DSC1172.jpg_DSC1175.jpg_DSC1192.jpg_DSC1193.jpg_DSC1194.jpg_DSC1197.jpg_DSC1198.jpg_DSC1199.jpg_DSC1204.jpg_DSC1238.jpg_DSC1240.jpg_DSC1244.jpg_DSC1271.jpg_DSC1272.jpg_DSC1273.jpg_DSC1303.jpg_DSC1304.jpg_DSC1308.jpg_DSC1309.jpg_DSC1315.jpg_DSC1316.jpg_DSC1371.jpg_DSC1372.jpg_DSC1373.jpg_DSC1375.jpg_DSC1376.jpg_DSC1377.jpg_DSC1379.jpg_DSC1380.jpg_DSC1381.jpg_DSC1382.jpg_DSC1383.jpg_DSC1387.jpg_DSC1388.jpg_DSC1397.jpg_DSC1399.jpg_DSC1400.jpg_DSC1401.jpg_DSC1486.jpg_DSC1488.jpg_DSC1526.jpg_DSC1527.jpg_DSC1530.jpg_DSC1532.jpg_DSC1534.jpg_DSC1536.jpg_DSC1549.jpg_DSC1551.jpg_DSC1570.jpg_DSC1571.jpg_DSC1573.jpg_DSC1591.jpg_DSC0002.jpg_DSC0004.jpg_DSC1575.jpg_DSC0137.jpg_DSC0138.jpg_DSC0139.jpg

 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY