vytisknout velikost písma Galéria: Prezrite si americké trucky z autosalónu v New Yorku

Galéria: Prezrite si americké trucky z autosalónu v New Yorku

Na autosalóne v New Yorku samozrejme nemohli chýbať ani v Amerike tak obľúbené trucky a off-roady. V priloženej fotogalérii nájdete to najzaujímavejšie, čo sme priamo na mieste stretli. Nechýbajú luxusné autá obrích rozmerov, ani tuningové úpravy.

V New Yorku sa prezentoval jedným z najväčších pick-upov napríklad Nissan, ktorý verejnosti vôbec prvýkrát ukázal obrovský Titan Crew Cab poháňaný osemvalcovým dieselom s objemom 5,6 litra. Okrem Titanu potom Nissan priviezol do New Yorku aj koncept Titan Warrior, ktorý predstavuje budúcu konkurenciu pre Ford F-150 Raptor.

Ani Ford v New Yorku nechýbal, videli sme napríklad modely F-350, dorazil aj Dodge Ram, Toyota Tundra, Chevrolet alebo GMC. Skrátka si na svoje prišli aj priaznivci skutočne veľmi veľkých automobilov.

NYIAS_NIssan_TITAN_01.jpgtruck_18.jpgtruck_01.jpgtruck_03.jpgtruck_04.jpgtruck_02.jpgtruck_05.jpgtruck_14.jpgtruck_06.jpgtruck_07.jpgtruck_08.jpgtruck_09.jpgtruck_10.jpgtruck_11.jpgtruck_12.jpgtruck_13.jpgtruck_15.jpgtruck_16.jpgtruck_17.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY