vytisknout velikost písma GALÉRIA: Pozrite sa, čo ešte bolo vidieť na tuning show SEMA 2015

Na tuningovom veľtrhu v Las Vegas si príde na svoje skutočne každý. Aj tento rok sa prezentovali automobilky viac či menej oficiálnymi úpravami, väčšinou spojili svoje sily s nejakou známou tuningovú dielňou.
GALÉRIA: Pozrite sa, čo ešte bolo vidieť na tuning show SEMA 2015
Zoznam kapitol
  1. SEMA 2015
  2. Fotogaléria: SEMA 2015

Americká tuningová show SEMA 2015 nie je ako bežné autosalóny. A ako je známe, americký tuningový vkus je niekde trochu inde. Na svoje si ale príde skutočne každý, či ide o fanúšika klasických áut, moderných športiakov alebo obyčajných hatchbackov, na ktoré sa zavesia všemožné doplnky v množstve väčšom ako rozumnom.

sema 2015 (111).jpgsema 2015 (114).jpgsema 2015 (109).jpgVeľa exemplárov priviezol aj Ford, medzi nimi nemohla chýbať pretekárske verzia nového superšportu Ford GT. Tá sa ukáže už budúci rok v Le Mans

Aj tento rok sa prezentovali automobilky viac či menej oficiálnymi úpravami, väčšinou spojili svoje sily s nejakou známou tuningovú dielňou. Ford priviezol upravené Mustangy, Chevrolet zase svoje Camara a nemohol chýbať ani Dodge alebo úpravy populárnych amerických pick-upov.

sema 2015 (12).jpgsema 2015 (25).jpgsema 2015 (88).jpg
Značka Hyundai ukázala niekoľko upravených Tucsonov, Velosterov a Genesisov. Svoje úpravy priviezli aj automobilky Lexus, Toyota a Honda

Niektoré prestavby boli vskutku bizarné a sem tam sa objavil aj nejaký ten ratrod, teda pokiaľ možno najhrdzavejšie auto s tým najväčším motorom a kompresorom, ktorý sa do neho zmestí.

sema 2015 (73).jpgsema 2015 (53).jpgsema 2015 (44).jpgRatrod školského autobusu alebo ťahača sa len tak nevidí. Aquarius Jamesa Hetfield je tiež jedinečný unikát

Videli sme ale aj autá známych celebrít, za všetky menujme napríklad unikátny Hotrod Aquarius Jamesa Hetfielda, frontmana kapely Metallica. Chýbať nemohli ani motorky a výstava rôznych doplnkov od kolies cez sedačky po kompresory a celé motory.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY