vytisknout velikost písma GALÉRIA: Pozrite sa, čo ešte bolo vidieť na tuning show SEMA 2015

Na tuningovom veľtrhu v Las Vegas si príde na svoje skutočne každý. Aj tento rok sa prezentovali automobilky viac či menej oficiálnymi úpravami, väčšinou spojili svoje sily s nejakou známou tuningovú dielňou.
GALÉRIA: Pozrite sa, čo ešte bolo vidieť na tuning show SEMA 2015
Zoznam kapitol
  1. SEMA 2015
  2. Fotogaléria: SEMA 2015

Americká tuningová show SEMA 2015 nie je ako bežné autosalóny. A ako je známe, americký tuningový vkus je niekde trochu inde. Na svoje si ale príde skutočne každý, či ide o fanúšika klasických áut, moderných športiakov alebo obyčajných hatchbackov, na ktoré sa zavesia všemožné doplnky v množstve väčšom ako rozumnom.

sema 2015 (111).jpgsema 2015 (114).jpgsema 2015 (109).jpgVeľa exemplárov priviezol aj Ford, medzi nimi nemohla chýbať pretekárske verzia nového superšportu Ford GT. Tá sa ukáže už budúci rok v Le Mans

Aj tento rok sa prezentovali automobilky viac či menej oficiálnymi úpravami, väčšinou spojili svoje sily s nejakou známou tuningovú dielňou. Ford priviezol upravené Mustangy, Chevrolet zase svoje Camara a nemohol chýbať ani Dodge alebo úpravy populárnych amerických pick-upov.

sema 2015 (12).jpgsema 2015 (25).jpgsema 2015 (88).jpg
Značka Hyundai ukázala niekoľko upravených Tucsonov, Velosterov a Genesisov. Svoje úpravy priviezli aj automobilky Lexus, Toyota a Honda

Niektoré prestavby boli vskutku bizarné a sem tam sa objavil aj nejaký ten ratrod, teda pokiaľ možno najhrdzavejšie auto s tým najväčším motorom a kompresorom, ktorý sa do neho zmestí.

sema 2015 (73).jpgsema 2015 (53).jpgsema 2015 (44).jpgRatrod školského autobusu alebo ťahača sa len tak nevidí. Aquarius Jamesa Hetfield je tiež jedinečný unikát

Videli sme ale aj autá známych celebrít, za všetky menujme napríklad unikátny Hotrod Aquarius Jamesa Hetfielda, frontmana kapely Metallica. Chýbať nemohli ani motorky a výstava rôznych doplnkov od kolies cez sedačky po kompresory a celé motory.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY