vytisknout velikost písma GALÉRIA: Pozrite sa, čo ešte bolo vidieť na tuning show SEMA 2015

Na tuningovom veľtrhu v Las Vegas si príde na svoje skutočne každý. Aj tento rok sa prezentovali automobilky viac či menej oficiálnymi úpravami, väčšinou spojili svoje sily s nejakou známou tuningovú dielňou.
GALÉRIA: Pozrite sa, čo ešte bolo vidieť na tuning show SEMA 2015
Zoznam kapitol
  1. SEMA 2015
  2. Fotogaléria: SEMA 2015

Americká tuningová show SEMA 2015 nie je ako bežné autosalóny. A ako je známe, americký tuningový vkus je niekde trochu inde. Na svoje si ale príde skutočne každý, či ide o fanúšika klasických áut, moderných športiakov alebo obyčajných hatchbackov, na ktoré sa zavesia všemožné doplnky v množstve väčšom ako rozumnom.

sema 2015 (111).jpgsema 2015 (114).jpgsema 2015 (109).jpgVeľa exemplárov priviezol aj Ford, medzi nimi nemohla chýbať pretekárske verzia nového superšportu Ford GT. Tá sa ukáže už budúci rok v Le Mans

Aj tento rok sa prezentovali automobilky viac či menej oficiálnymi úpravami, väčšinou spojili svoje sily s nejakou známou tuningovú dielňou. Ford priviezol upravené Mustangy, Chevrolet zase svoje Camara a nemohol chýbať ani Dodge alebo úpravy populárnych amerických pick-upov.

sema 2015 (12).jpgsema 2015 (25).jpgsema 2015 (88).jpg
Značka Hyundai ukázala niekoľko upravených Tucsonov, Velosterov a Genesisov. Svoje úpravy priviezli aj automobilky Lexus, Toyota a Honda

Niektoré prestavby boli vskutku bizarné a sem tam sa objavil aj nejaký ten ratrod, teda pokiaľ možno najhrdzavejšie auto s tým najväčším motorom a kompresorom, ktorý sa do neho zmestí.

sema 2015 (73).jpgsema 2015 (53).jpgsema 2015 (44).jpgRatrod školského autobusu alebo ťahača sa len tak nevidí. Aquarius Jamesa Hetfield je tiež jedinečný unikát

Videli sme ale aj autá známych celebrít, za všetky menujme napríklad unikátny Hotrod Aquarius Jamesa Hetfielda, frontmana kapely Metallica. Chýbať nemohli ani motorky a výstava rôznych doplnkov od kolies cez sedačky po kompresory a celé motory.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY