vytisknout velikost písma Galéria: Pozrite sa, ako sa v Rusku robí z totálky Škody Octavia nové auto

Galéria: Pozrite sa, ako sa v Rusku robí z totálky Škody Octavia nové auto
Zoznam kapitol
  1. Zázračná oprava Škody Octavia
  2. Fotogaléria: Škoda Octavia

Každý rok sa na našom trhu otočí približne štyrikrát viac ojazdených áut ako nových áut. Trh s ojazdenými vozidlami je nepomerne väčší a logicky ponúka oveľa väčší priestor pre rôznych nepoctivcov a "triky", ako zarobiť na neopatrných kupujúcich. Najväčším strašiakom kupujúcich nie sú stočené tachometre, ale kúpa totálnej búračky zvarenej z niekoľkých kusov.

002.jpg073.jpgNájdi desať rozdielov ... Vľavo vidíte Octaviu po zásahu kamiónom,
vpravo po zásahu šikovného mechanika. Áno, jedná sa o rovnaké auto

Že už sa dnes pri zložitosti moderných áut a ľahkej zameniteľnosti modulárnych dielov ani neoplatí totálky znova opravovať? Tak sa pozrite do priloženej fotogalérie, ako možno z faceliftovanej Škody Octavia TSI, ktorú trafil z boku kamión, urobiť prakticky nové auto.

Stalo sa to v Rusku (fotky zverejnil web fishki.net), ale aj u nás fungovalo a určite ešte funguje plno podobne šikovných domácich majstrov. Na kupujúcom potom je, aby si dal naozaj záležať, čo a od koho kupuje. Preverenie pôvodu a histórie auta je práve v prípade škodoviek a všeobecne koncernových vozidiel absolútne kľúčová vec.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY