vytisknout velikost písma Galéria: Nový Renault Mégane na ďalších fotografiách

Galéria: Nový Renault Mégane na ďalších fotografiách
Zoznam kapitol
  1. Renault Mégane
  2. Fotogaléria: Renault Mégane

S novou generáciou hatchbacku Renault Mégane sme sa mohli podrobne zoznámiť na autosalóne vo Frankfurte. Renault teraz pustil do sveta viac fotografií a tiež spresnil informácie o pohonných jednotkách a výbave, tak si poďme zásadné veci pripomenúť.

megane (12).jpgmegane (37).jpgmegane (24).jpg
Nový Renault Mégane bude rovno k dispozícii vo verzii GT, čo má byť športovo strihaný model. Dostane najsilnejší benzínový motor a tiež najsilnejší diesel

Kto sa tešil na "trochu civilnejší" Mégane RS v podaní modelu GT s najsilnejším benzínovým motorom 1,6 l TCe 205, asi ho sklame prítomnosť výhradne automatickej dvojspojkovej prevodovky so siedmimi rýchlosťami. Rovnako tak turbodiesel dCi 165 dostupný v modeli Mégane GT bude mať výhradne šesťstupňový dvojspojkový automat.

Naftové motory, ktoré sú štandardne spojené s manuálom (ale budete si môcť priplatiť za automatickú "dvouspojku") majú označenie dCi 90, 110 a 130. Čísla napovedajú výkon v konských silách. Podobné je to aj s preplňovanými benzínovými motormi TCe 100, 130 a 205. K tým dostanete za príplatok sedemstupňovú dvojspojkovú skriňu.

megane (52).jpgmegane (59).jpgmegane (53).jpg
V modele Mégane GT dostanete k benzínu a dieselu výhradne automatickú dvouspojkovú prevodovku. Dúfajme, že bude fungovať lepšie než v Cliu RS

Keď vynecháme rozsiahlejšiu bezpečnostnú výbavu a modernizovaný zábavný systém s širšími možnosťami konektivity, dostane nový Mégane napríklad aj head-up displej a vo verzii GT je v základe systém 4Control, čo je natáčanie zadnej nápravy. Táto technická zaujímavosť by sa mala dostať aj do budúceho Méganu RS.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY