vytisknout velikost písma Galéria: Nový Renault Mégane na ďalších fotografiách

Galéria: Nový Renault Mégane na ďalších fotografiách
Zoznam kapitol
  1. Renault Mégane
  2. Fotogaléria: Renault Mégane

S novou generáciou hatchbacku Renault Mégane sme sa mohli podrobne zoznámiť na autosalóne vo Frankfurte. Renault teraz pustil do sveta viac fotografií a tiež spresnil informácie o pohonných jednotkách a výbave, tak si poďme zásadné veci pripomenúť.

megane (12).jpgmegane (37).jpgmegane (24).jpg
Nový Renault Mégane bude rovno k dispozícii vo verzii GT, čo má byť športovo strihaný model. Dostane najsilnejší benzínový motor a tiež najsilnejší diesel

Kto sa tešil na "trochu civilnejší" Mégane RS v podaní modelu GT s najsilnejším benzínovým motorom 1,6 l TCe 205, asi ho sklame prítomnosť výhradne automatickej dvojspojkovej prevodovky so siedmimi rýchlosťami. Rovnako tak turbodiesel dCi 165 dostupný v modeli Mégane GT bude mať výhradne šesťstupňový dvojspojkový automat.

Naftové motory, ktoré sú štandardne spojené s manuálom (ale budete si môcť priplatiť za automatickú "dvouspojku") majú označenie dCi 90, 110 a 130. Čísla napovedajú výkon v konských silách. Podobné je to aj s preplňovanými benzínovými motormi TCe 100, 130 a 205. K tým dostanete za príplatok sedemstupňovú dvojspojkovú skriňu.

megane (52).jpgmegane (59).jpgmegane (53).jpg
V modele Mégane GT dostanete k benzínu a dieselu výhradne automatickú dvouspojkovú prevodovku. Dúfajme, že bude fungovať lepšie než v Cliu RS

Keď vynecháme rozsiahlejšiu bezpečnostnú výbavu a modernizovaný zábavný systém s širšími možnosťami konektivity, dostane nový Mégane napríklad aj head-up displej a vo verzii GT je v základe systém 4Control, čo je natáčanie zadnej nápravy. Táto technická zaujímavosť by sa mala dostať aj do budúceho Méganu RS.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY