vytisknout velikost písma Galéria: Naučte sa rozoznať Octaviu RS 230 od obyčajnej RS

Galéria: Naučte sa rozoznať Octaviu RS 230 od obyčajnej RS
Zoznam kapitol
  1. Ako spoznať Škodu Octavia RS 230
  2. Fotogaléria

Škoda Octavia RS 230 je rýchlejšia a športovejšia verzia aktuálnej Octavie RS. Oproti nej má napríklad o 10 koní vyšší výkon alebo samosvorný diferenciál - lenže to sú veci, ktoré bežným okom neuvidíte. RS 230 možno napriek tomu identifikovať podľa špeciálnej exteriérovej výbavy.

Hlavným poznávacím znakom vrcholnej verzie je čierne prevedenie detailov: písmena V v označení VRS (bežná RS má tmavo šedé), výfukov a 19-palcových kolies. Označenie na piatych dverách je o 15 percent väčšie.

Jednotlivé detaily si môžete pozrieť v priloženej galérii. Fotografie vydal Lukáš Dittrich na práve prebiehajúcej medzinárodnej prezentácii Škody Octavia RS 230. Jazdné dojmy očakávajte v najbližšej dobe.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY