vytisknout velikost písma Galéria: Naučte sa rozoznať Octaviu RS 230 od obyčajnej RS

Galéria: Naučte sa rozoznať Octaviu RS 230 od obyčajnej RS
Zoznam kapitol
  1. Ako spoznať Škodu Octavia RS 230
  2. Fotogaléria

Škoda Octavia RS 230 je rýchlejšia a športovejšia verzia aktuálnej Octavie RS. Oproti nej má napríklad o 10 koní vyšší výkon alebo samosvorný diferenciál - lenže to sú veci, ktoré bežným okom neuvidíte. RS 230 možno napriek tomu identifikovať podľa špeciálnej exteriérovej výbavy.

Hlavným poznávacím znakom vrcholnej verzie je čierne prevedenie detailov: písmena V v označení VRS (bežná RS má tmavo šedé), výfukov a 19-palcových kolies. Označenie na piatych dverách je o 15 percent väčšie.

Jednotlivé detaily si môžete pozrieť v priloženej galérii. Fotografie vydal Lukáš Dittrich na práve prebiehajúcej medzinárodnej prezentácii Škody Octavia RS 230. Jazdné dojmy očakávajte v najbližšej dobe.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY