vytisknout velikost písma Galéria: Najčudnejšie interiéry v osobných autách

Niektoré autá sú kritizované za strohý a nudný interiér. Ale nie je náhodou jednoduchosť skôr znakom prostej funkčnosti?
Galéria: Najčudnejšie interiéry v osobných autách
Zoznam kapitol
  1. Najčudnejšie interiéry
  2. Fotogaléria: Najčudnejšie interiéry

Veľa ľudí rieši hlavne dizajn exteriéru auta, pritom je to práve interiér, na ktorý sa vodič pozerá najčastejšie. Ba čo viac, musí ho aj používať. A premyslená ergonómia ovládania veľkou mierou prispieva k pohodlnej a bezpečnejšej jazde. Do toho sa ešte snažia niektorí výrobcovia prichádzať s novými nápadmi.

Buick Riviera z roku 1986 není ani tak podivný designem jako spíše zajímavý tím, že je to první sériové auto s dotykovým displejem na světě.jpgKoncept Nissan Effis ukazuje, že někteří designéři by se měli soustředit spíše na návrhy kuchyní a koupelen.jpgNaprosto šílený interiér měl koncept Maserati Boomerang ze 70. let.jpgBuick Riviera z roku 1986 priniesol prvý dotykový displej, koncept Nissan EFFIS zasa navrhli skôr ako kuchyňu alebo kúpeľňu. Vznikali aj divoké kreácie ako napríklad interiér Maserati Boomerang s budíkmi vnútri venca volantu

Niektoré automobilky, najmä tie nemecké, sa snažia postaviť čo najjednoduchší a najzrozumiteľnejší interiér. Často sa stretávajú s kritikou, že sú nudné a nezaujímavé, zatiaľ čo napríklad Citroën preslávil vskutku čudne riešené kabíny, aby sa odlíšil. Ale za akú cenu?

Vo fotogalérii prinášame výber niektorých osobitných návrhov interiérov áut, ktoré v mnohom skončili v štádiu pokusu a konceptu, ale často sa dostali aj do sériovej výroby. Nechýba vnútro Fiatu Multipla, ale ani niekoľko interiérov Citroënu. A určite sami prídete na ďalšie bláznivé návrhy, ktoré by stáli za zverejnenie. Svoje tipy tak môžete posielať do komentárov pod článkom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY