vytisknout velikost písma Galéria: Najčudnejšie interiéry v osobných autách

Niektoré autá sú kritizované za strohý a nudný interiér. Ale nie je náhodou jednoduchosť skôr znakom prostej funkčnosti?
Galéria: Najčudnejšie interiéry v osobných autách
Zoznam kapitol
  1. Najčudnejšie interiéry
  2. Fotogaléria: Najčudnejšie interiéry

Veľa ľudí rieši hlavne dizajn exteriéru auta, pritom je to práve interiér, na ktorý sa vodič pozerá najčastejšie. Ba čo viac, musí ho aj používať. A premyslená ergonómia ovládania veľkou mierou prispieva k pohodlnej a bezpečnejšej jazde. Do toho sa ešte snažia niektorí výrobcovia prichádzať s novými nápadmi.

Buick Riviera z roku 1986 není ani tak podivný designem jako spíše zajímavý tím, že je to první sériové auto s dotykovým displejem na světě.jpgKoncept Nissan Effis ukazuje, že někteří designéři by se měli soustředit spíše na návrhy kuchyní a koupelen.jpgNaprosto šílený interiér měl koncept Maserati Boomerang ze 70. let.jpgBuick Riviera z roku 1986 priniesol prvý dotykový displej, koncept Nissan EFFIS zasa navrhli skôr ako kuchyňu alebo kúpeľňu. Vznikali aj divoké kreácie ako napríklad interiér Maserati Boomerang s budíkmi vnútri venca volantu

Niektoré automobilky, najmä tie nemecké, sa snažia postaviť čo najjednoduchší a najzrozumiteľnejší interiér. Často sa stretávajú s kritikou, že sú nudné a nezaujímavé, zatiaľ čo napríklad Citroën preslávil vskutku čudne riešené kabíny, aby sa odlíšil. Ale za akú cenu?

Vo fotogalérii prinášame výber niektorých osobitných návrhov interiérov áut, ktoré v mnohom skončili v štádiu pokusu a konceptu, ale často sa dostali aj do sériovej výroby. Nechýba vnútro Fiatu Multipla, ale ani niekoľko interiérov Citroënu. A určite sami prídete na ďalšie bláznivé návrhy, ktoré by stáli za zverejnenie. Svoje tipy tak môžete posielať do komentárov pod článkom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY