vytisknout velikost písma Galéria: Najčudnejšie interiéry v osobných autách

Niektoré autá sú kritizované za strohý a nudný interiér. Ale nie je náhodou jednoduchosť skôr znakom prostej funkčnosti?
Galéria: Najčudnejšie interiéry v osobných autách
Zoznam kapitol
  1. Najčudnejšie interiéry
  2. Fotogaléria: Najčudnejšie interiéry

Veľa ľudí rieši hlavne dizajn exteriéru auta, pritom je to práve interiér, na ktorý sa vodič pozerá najčastejšie. Ba čo viac, musí ho aj používať. A premyslená ergonómia ovládania veľkou mierou prispieva k pohodlnej a bezpečnejšej jazde. Do toho sa ešte snažia niektorí výrobcovia prichádzať s novými nápadmi.

Buick Riviera z roku 1986 není ani tak podivný designem jako spíše zajímavý tím, že je to první sériové auto s dotykovým displejem na světě.jpgKoncept Nissan Effis ukazuje, že někteří designéři by se měli soustředit spíše na návrhy kuchyní a koupelen.jpgNaprosto šílený interiér měl koncept Maserati Boomerang ze 70. let.jpgBuick Riviera z roku 1986 priniesol prvý dotykový displej, koncept Nissan EFFIS zasa navrhli skôr ako kuchyňu alebo kúpeľňu. Vznikali aj divoké kreácie ako napríklad interiér Maserati Boomerang s budíkmi vnútri venca volantu

Niektoré automobilky, najmä tie nemecké, sa snažia postaviť čo najjednoduchší a najzrozumiteľnejší interiér. Často sa stretávajú s kritikou, že sú nudné a nezaujímavé, zatiaľ čo napríklad Citroën preslávil vskutku čudne riešené kabíny, aby sa odlíšil. Ale za akú cenu?

Vo fotogalérii prinášame výber niektorých osobitných návrhov interiérov áut, ktoré v mnohom skončili v štádiu pokusu a konceptu, ale často sa dostali aj do sériovej výroby. Nechýba vnútro Fiatu Multipla, ale ani niekoľko interiérov Citroënu. A určite sami prídete na ďalšie bláznivé návrhy, ktoré by stáli za zverejnenie. Svoje tipy tak môžete posielať do komentárov pod článkom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY