vytisknout velikost písma Galéria: Modernizovaný Ford Focus vyzerá omnoho lepšie

Galéria: Modernizovaný Ford Focus vyzerá omnoho lepšie

Ženevský autosalón bude znamenať v podaní značky Ford jednu pomerne zaujímavú premiéru. Automobilka predstaví modernizovaný Focus, ktorý síce na trhu nefiguruje zas tak dlho, avšak predajne zostáva trochu za očakávaním, čo by malo omladené prevedenie napraviť.

Zatiaľ sú k dispozícii prvé fotografie, ktoré sa na svet dostali neoficiálnou cestou. Špekulácie sľubujú oficiálne odhalenie v priebehu niekoľkých nasledujúcich dní (ako inak, keď autosalón štartuje zhruba za týždeň). Na konkrétne informácie si teda musíme počkať, ale už podľa prvých snímok možno povedať, že facelift zbavil Focus minimálne dvoch často vytýkaných vecí.

Dizajn nadväzuje na koncept S-Max, respektíve automobilku Aston Martin. Každopádne Focus vyzerá s touto tvárou oveľa lepšie ako súčasná verzia. Pohľad do interiéru potom prezradí prepracovaný stredový panel, na ktorom už nie je také množstvo tlačidiel a ktorý je tak prehľadnejší. Ďalšie podrobnosti budú nasledovať už čoskoro.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY