vytisknout velikost písma Galéria: Kandidáti na titul Európske auto roka 2016

Presadí sa Škoda Superb? Získa titul zase nejaký elektromobil? Alebo prekvapí snáď športové auto?
Galéria: Kandidáti na titul Európske auto roka 2016
Zoznam kapitol
  1. Európske auto roka 2016
  2. Galéria: Európske auto roka 2016

Pravidlá ankety Európske auto roka 2016 stanovujú podmienku, že každý z kandidátov musí byť v predaji do konca roka 2015 aspoň v piatich európskych štátoch. Tento rok sa stretne o titul štyridsať áut a medzi nimi aj Škoda Superb. Víťaz bude oznámený na autosalóne v Ženeve v roku 2016.

Alfa_Romeo-Giulia_2016_1600x1200_wallpaper_01.jpgAudi-A4_2016_1600x1200_wallpaper_01.jpgAudi-Q7_2016_1600x1200_wallpaper_01.jpgPresadia sa autá útočiace na emócie, alebo skôr obyčajné "nudné" modely, ktoré nikoho neurazia? Alebo napríklad dajú porotcovia hlas veľkému SUV?

Volkswagen obhajuje vlaňajší titul Volkswagenu Passat, ale do hry nasadil len model Touran, ktorý v nabitej konkurencii asi veľa hlasov nezíska. Peugeot, ktorého model 308 získal titul v roku 2014, nenasadil dokonca žiadne auto.

Ťažko špekulovať, kto sa prebojuje ďalej. Veľa porotcov dá určite hlas novej Alfe Romeo Giulia, pretože jednoducho preto. Rovnakým spôsobom by ale bolo možné uvažovať aj o Forde Mustang či Mazde MX-5, prípadne McLarene 570S a Ferrari 488 GTB.

Ak by sme mali vybrať novátorské autá, je to napríklad čiastočne karbónové BMW radu 7 a bez šancí nie je ani vodíková Toyota Mirai či elektrický Tesla Model X. Alebo budú porotcovia hlasovať skôr pre nejaké lacné auto pre masy? Uvidíme. Vy sa zatiaľ môžete v komentároch pod článkom vyjadriť, komu by ste dali hlas a komu rozhodne nie.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY