vytisknout velikost písma Galéria: Ako sa robí z totálky nová Škoda Yeti

Galéria: Ako sa robí z totálky nová Škoda Yeti

Nie je to tak dávno, čo sme vám ukazovali fotogalériu renovácie totálne zničenej Škody Octavia. Podobný osud stretol aj Škodu Yeti. Na mieste však nie sú žiadne poznámky o priekupníkoch v autobazároch, vozidlo nechala opraviť samotná majiteľka, pretože jej zachránilo život.

Aj keď sa to podľa fotografií nezdá, po zrážke s kamiónom sa posádke nič vážne nestalo a hoci u nás by zrejme voz smeroval na vrakovisko, v Rusku našiel cestu do dielne, kde bol opravený. Možno by bolo presnejšie povedať, že bol znovu postavený. Proces to bol dlhý a komplikovaný, ostatne iba zháňanie všetkých potrebných dielov zabralo zhruba mesiac.

Nasledovala demontáž úplne všetkého, rovnanie karosérie, vymenila sa napríklad celá ľavá strana, veľa sa zváralo a brúsilo. Výsledok si môžete pozrieť vo fotogalérii alebo na videu. Rovnako ako spomínaná Octavia vyzerá aj táto Škoda Yeti po oprave veľmi dobre.

botanik_006.jpgbotanik_005.jpgbotanik_003.jpgbotanik_004.jpgbotanik_012.jpgbotanik_013.jpgbotanik_014.jpgbotanik_015.jpgbotanik_016.jpgbotanik_019.jpgbotanik_021.jpgbotanik_024.jpgbotanik_028.jpgbotanik_031.jpgbotanik_032.jpgbotanik_034.jpgbotanik_040.jpgbotanik_041.jpgbotanik_047.jpgbotanik_058.jpgbotanik_067.jpgbotanik_073.jpgbotanik_074.jpgbotanik_079.jpgbotanik_080.jpgbotanik_085.jpgbotanik_087.jpgbotanik_090.jpgbotanik_092.jpgbotanik_094.jpgbotanik_096.jpgbotanik_099.jpgbotanik_100.jpg
Foto: Autobotanik

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY