vytisknout velikost písma Galéria: 20 áut, ktorými sa musíte odviesť, než zomriete

Vybrali sme dvadsiatku áut, ktorými by sa mal každý nadšenec a fanúšik motorizmu vo svojom živote prejsť.
Galéria: 20 áut, ktorými sa musíte odviesť, než zomriete
Zoznam kapitol
  1. 20 áut, ktorými sa musíte odviesť
  2. Galéria: 20 áut, ktorými sa musíte odviesť

Život automobilového nadšenca nemôže byť nikdy úplný bez prechádzky vo Ferrari alebo Porsche, ale my sme vybrali 20 áut, ktorými sa musíte prejsť, aby ste si urobili celkový obrázok, ako sa vlastne automobilový trh (nielen u nás) vyvíjal a ako sa pravdepodobne vyvíjať bude.

volkswagen_beetle_1970_wallpapers_2.jpgtrabant_601_1963_wallpapers_1.jpg03 Skoda 130 L.jpgKlasický chrobák, duroplastový Trabant alebo preklínaná, ale aj milovaná stodvadsiatka. To sú autá, ktoré by nemalu chýbať v kolónke "odviezol som sa legendou" každého nadšenca

Zaradili sme preto aj autá, o ktorých pravdepodobne v niektorých krajinách ani nepočuli, zatiaľ čo u nás na ne spomínajú celé generácie. Nemohli sme vynechať ani na niektoré slepé uličky vývoja, ako je napríklad zaujímavý Wankelov motor.

Priblížime ale aj budúcnosť a ukážeme autá, ktoré sú dnes síce novátorské a futuristické, ale mohla by udávať trend ďalších niekoľko desiatok rokov. A ako to vyzerá, tento trend bude skôr elektrický než benzínový.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY