vytisknout velikost písma Galéria: 16 zadnokoliek, ktoré stoja menej ako 40-tisíc

Aj napriek rastúcej obľube všemožných crossoverov sú ľudia, ktorí nedajú dopustiť na klasickú koncepciu s pohonom zadných kolies. Ostatne, o tej sa hovorí ako o "jedinej správnej", keď majú zadné kolesá na starosti trakciu a predné riadenie. Lenže je z čoho vyberať, keď si nemôžete dovoliť to pekné nové Ferrari s dvanásťvalcom?
Galéria: 16 zadnokoliek, ktoré stoja menej ako 40-tisíc

Ale je. Slovenský a český trh je plný áut s pohonom tej správnej nápravy. V nasledujúcej galérii dostupných zadnokoliek to vezmeme od najdrahšej po najlacnejšiu. A nemyslite si, že to bude len prehliadka lacných bavorákov. Na slovenskom trhu je prekvapivo veľa áut s pohonom zadných kolies, do ktorých by to laik na prvý pohľad ani nepovedal. Teda, ak vôbec pôjde laikovi o to, akú nápravu má ktoré auto poháňané...

Lexus-IS.jpg

Aktuálne sa na slovenskom trhu zmestí do štyridsať tisíc eur 16 rôznych modelov od 11 automobiliek. Lexus IS je na 16. mieste s cenou od 36 599 eur.

Jaguar-XE.jpg

15. miesto: Jaguar XE je aktuálne k dispozícii od 35 770 eur, ale jedná sa o cenovú akciu. Bežná cenníková cena začína tesne nad hranicouo 40-tisíc eur.

Mercedes-C-Coupe.jpg

14. miesto: Mercedes-Benz triedy C Coupé možno vo verzii C180 s preplňovanou tisícšesťstovkou kúpiť od 35 399 eur.

Mercedes-SLC.jpg

13. miesto: Mercedes-Benz SLC sa vo verzii SLC 180 predáva od 34 999 eur. Aj on má preplňovanú tisícšesťstovku.

BMW-i3.jpg

12. miesto: BMW i3 je jediný elektromobil v našom zozname. Predáva sa od 34 599 eur.

01-Alfa-Romeo-Giulia.jpg

11. miesto: Medzi najlacnejšie zadnokolesovky na slovenskom trhu sa zmestí aj nová Alfa Romeo Giulia s naftovým motorom 2,2 l s výkonom 100 kW. Stojí 30 999 eur.

02-BMW-řady-3.jpg

10. miesto: BMW radu 3 v prevedení 318i dnes už znamená trojvalec ... Avšak kúpite ho za 30 699 eur.

03-Toyota-GT86.jpg

9. miesto: Toyota GT86 sa tiež vojde do desiatky najlacnejších zadnokoliek. Kúpite ju od 30 299 eur.

08-Subaru-BRZ.jpg

8. miesto: Subaru BRZ je príbuzný Toyoty GT86, ale za Subaru dáte zhruba o 700 eur menej. Stojí 29 595 eur, takže vám zostane na jednu sadu pneumatík...

05-Mercedes-Benz-třídy-C.jpg

7. miesto: Mercedes-Benz triedy C vo verzii C 160 je nielen lacnejší než konkurenčné BMW radu 3, ale dostanete ho aspoň so štvorvalcom.

04-BMW-řady-2-Coupé.jpg

6. miesto: BMW radu 2 Coupé má vo verzii 218i aj trojvalec. Začína na sume 28 299 eur.

Fiat-124-Spider.jpg

5. miesto: Fiat 124 Spider sa s preplňovanou tisícštyristovkou predáva od 25 999 eur.

06-Mazda-MX-5.jpg

4. miesto: Roadster Mazda MX-5 s motorom 1,5 l stojí 22 999 eur. Je teda o 3-tisíc eur lacnejší ako príbuzný Fiat 124.

07-BMW-řady-1.jpg

3. miesto: BMW radu 1 vo verzii 116i má rovnako trojvalec a je to najlacnejšie BMW s pohonom zadných kolies u nás. Stojí najmenej 22 499 eur.

09-Smart-fortwo.jpg

2. miesto: Smart fortwo má aj pohon zadných kolies. Poháňa ho trojvalec umiestnený vzadu a stojí 10 299 eur.

10-Renault-Twingo.jpg

1. miesto: Renault Twingo je vlastne tak trochu ochudobnený Smart. Stojí 7 999 eur a je to najlacnejšie auto s pohonom zadných kolies na slovenskom trhu.
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY