vytisknout velikost písma Galéria: 12 najlacnejších naftových kombi na slovenskom trhu

Na dieselový kombík potrebujete minimálne 11-tisíc eur. Faceliftovaná Škoda Octavia sa už pod 18-tisíc eur s dieselom nezmestí. Celkom je na slovenskom trhu 11 naftových kombi s cenou pod túto hranicu.
Galéria: 12 najlacnejších naftových kombi na slovenskom trhu

Dieselové kombi patria na našom trhu k najvyhľadávanejším a najžiadanejším autám. Dali sme teda dokopy zoznam najlacnejších vozidiel s karosériou kombi a vznetovým motorom, ktoré kúpite do 18-tisíc eur vrátane DPH.

Pohľad do cenníkov ukazuje, že aby sa vám diesel oplatilo kúpiť, musíte nabehnúť pomerne významnú porciu kilometrov. To ale nie je žiadna novinka, zvyčajne sa diesel začína vyplácať až s ročným nájazdom okolo 20 000 km. Celkom je na našom trhu 11 nových áut v karosérii kombi, ktorá sa vznetovým motorom stojí menej ako 18-tisíc. Na najlacnejšie, ktorým je podľa očakávania produkt rumunskej Dacie, ale potrebujete skoro 11-tisíc eur. A to je veľmi ďaleko od najlacnejších benzínových verzií.

Nová Faceliftovaná Octavia sa už s dieselom do spomínanej 18-tisícovej hranice nevojde, na druhú stranu ale česká automobilka predáva najlacnejšie dieselové kombi so samočinným radením. Kým Fabiu 1.4 TDI môžete kúpiť aj s automatom DSG, rada výrobcov vám k dieselu v tejto kategórii automat ani neponúkne.

1. Dacia Logan MCV

Dacia-Logan-MCV.jpg

Aktuálne je najlacnejšie nové naftové kombi Dacia Logan MCV. S motorom 1.5 dCi s výkonom 66 kW a manuálnou prevodovkou stojí 10 999 eur a ako jediné auto v našom výbere sa zmestí do 11-tisíc eur.

2. Renault Clio Grandtour

Renault-Clio-Grandtour.jpg

Renault Clio Grandtour s motorom 1.5 dCi s výkonom 55 kW stojí 12 765 eur.

3. Škoda Fabia Combi

Skoda-Fabia-Combi.jpg

Škoda Fabia Combi s trojvalcom 1.4 TDI s výkonom 66 kW stojí 13 468 eur. Na druhej strane ale môže byť Fabia Combi 1.4 TDI najlacnejší naftový kombík s automatickou prevodovkou. S DSG stojí 15 356 eur.

4. Kia Cee'd SW

Kia-Ceed-SW.jpg

Kia Cee'd SW s motorom 1.4 CRDI je najlacnejšie naftové kombi segmentu C. Začína na sume 14 248 eur.

5. Peugeot 308 SW

Peugeot-308-SW.jpg

Peugeot 308 SW je možné s motorom 1.6 BlueHDI 100 s výkonom 73 kW kúpiť za 15 359 eur.

6. Opel Astra Sports Tourer

Opel-Astra-ST.jpg

Opel Astra Sports Tourer s motorom 1.6 CDTI (70 kW) stojí 15 837 eur.

7. Renault Mégane Grandtour

Renault-Megan-Grandtour.jpg

Renault si za nový Mégane Grandtour s motorom 1.5 dCi s výkonom 66 kW naúčtuje minimálne 15 911 eur.

8. Hyundai i30 Combi

Hyundai-i30-Combi.jpg

Hyundai i30 Combi s motorom 1.6 CRDI s výkonom 81 kW stojí 16 839 eur. Čoskoro príde nový model.

9. Ford Focus Combi

Ford-Focus-Combi.jpg

Ford Focus Combi s motorom 1.5 TDCI s výkonom 70 kW kúpite za 16 987 eur.

10. Seat Leon ST

Seat-Leon-ST.jpg

Seat Leon ST po facelifte s motorom 1.6 TDI môže byť váš za 17 500 eur.

11. Honda Civic Tourer

Honda-Civic-Tourer.jpg

Honda Civic Tourer s motorom 1.6 i-DTEC s výkonom 88 kW stojí na našom trhu 17 872 eur.

12. Škoda Octavia Combi

Skoda-Octavia-Combi.jpg

Kým Škodu Octavia Combi s motorom 1.6 TDI možno ešte v prevedení pred faceliftom kúpiť za 16 392 eur, nový faceliftovaný model už so základnou cenou za turbodieselové prevedenie prekročil hranicu 18-tisíc eur.
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY