vytisknout velikost písma Galéria: 10 najkrajších interiérov roka 2015 podľa WardsAuto

Tento rok americký magazín WardsAuto nevyberal medzi luxusnou smotánkou, ale naopak medzi pomerne civilnými vozidlami pre masy.
Galéria: 10 najkrajších interiérov roka 2015 podľa WardsAuto
Zoznam kapitol
  1. 10 najkrajších interiérov roka 2015 podľa WardsAuto
  2. Fotogaléria: 10 najkrajších interiérov roka 2015 podľa WardsAuto

Tohtoročný ročník ankety o desať najkrajších interiérov roka vyhlasovaný každoročne americkým magazínom WardsAuto vynechal luxusné modely nedosiahnuteľné pre bežných smrteľníkov a sústredil sa skôr na autá, ktoré sú dostupné širšej verejnosti.

Vo výsledkoch sa tak objavujú nielen malé sedany, ale aj rodinné MPV, pracovné pick-upy, štýlové SUV a malé mestské autá. Najdrahším oceneným autom bol napríklad Mercedes-Benz C400 s cenovkou testovaného auta 65 000 dolárov, najlacnejšia potom Honda Fit (u nás známa ako Jazz) s cenou 21 590 dolárov.

BMW i3 oslovilo porotu futuristickým vzhledem, chytrým využitím prostoru a volbou materiálů.jpgFord F-150 ve verzi King Ranch zaujal prostorem, kvalitou a volbou materiálů.jpgHonda Jazz vzhledem ke své ceně a velikosti nabízí prostor, kvalitu a bohatou výbavu.jpgMedzi desať najlepších sa tento rok dostal nielen futuristický elektromobil, ale napríklad aj lacný mestský hatchback a terénný pracovný pick-up

A ako WardsAuto hodnotí? Každé auto dostane body podľa voľby materiálov, ergonómie ovládania, bezpečnosti, pohodlia, hodnoty a dojmu z kvality spracovania. Hodnotí sa aj užívateľská náročnosť a jednoduchosť ovládania palubných systémov. Najviac bodov je potom udelených za estetiku a dizajnovú vyváženosť. Ako vidíte, jedná sa o veľmi subjektívne hodnotenie.

Tento rok sa tak v TOP 10 objavilo napríklad aj BMW i3 vďaka svojmu futuristickému, ale praktickému poňatiu interiéru so zaujímavým využitím recyklovaných materiálov. Chrysler 300 bol ocenený za pomer cena / kvalita, vysokú výbavu a napríklad podsvietenie prístrojov.

Jeep Renegade zaujal odvážným designem a barevnými kombinacemi.jpgKia Sedona vedle kvality nabízí i pohodlí, prostor a přátelský palubní systém jednoduchý na obsluhu.jpgMercedes-Benz třídy C podle poroty pak přináší komfort a kvalitu luxusní třídy S do o dvě třídy menšího vozu.jpgMagazín WardsAuto tento rok vynechal luxusné limuzíny a exkluzívne vozidlá. Zameral sa na civilné autá pre masy. Najdrahšie auto v TOP 10 bol Mercedes C400 za 65 000 dolárov

Do desiatky najlepších sa dostali Ford F-150 vo výbave King Ranch vďaka svojmu mixu pohodlia, kvality a praktickosti. GMC Canyon zas prekvapilo kvalitou spracovania a voľbou materiálov, Honda Jazz (v USA Fit) potom priestorom, výbavou a pohodlím vzhľadom k svojej cene a veľkosti.

Jeep Renegade oslovil porotu najmä dizajnom a farbami, Kia Sedona priestorom, pohodlím a priateľským palubným systémom. Mercedes triedy C bol ocenený za dizajn a predovšetkým kvalitu, ktorá prináša dojem z luxusnej triedy S do o dve triedy menšieho vozidla.

Do desiatky najlepších sa dostala ešte Mazda6 vďaka jednoduchému ovládaniu palubných systémov, vysokej kvalite spracovania a dobrej voľbe materiálov. Nissan Murano potom zaujal porotu dizajnom, nápaditosťou a odvahou pri návrhu rôznych kriviek, farebných kombinácií a detailov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY