vytisknout velikost písma Galéria: 10 najkrajších interiérov roka 2015 podľa WardsAuto

Tento rok americký magazín WardsAuto nevyberal medzi luxusnou smotánkou, ale naopak medzi pomerne civilnými vozidlami pre masy.
Galéria: 10 najkrajších interiérov roka 2015 podľa WardsAuto
Zoznam kapitol
  1. 10 najkrajších interiérov roka 2015 podľa WardsAuto
  2. Fotogaléria: 10 najkrajších interiérov roka 2015 podľa WardsAuto

Tohtoročný ročník ankety o desať najkrajších interiérov roka vyhlasovaný každoročne americkým magazínom WardsAuto vynechal luxusné modely nedosiahnuteľné pre bežných smrteľníkov a sústredil sa skôr na autá, ktoré sú dostupné širšej verejnosti.

Vo výsledkoch sa tak objavujú nielen malé sedany, ale aj rodinné MPV, pracovné pick-upy, štýlové SUV a malé mestské autá. Najdrahším oceneným autom bol napríklad Mercedes-Benz C400 s cenovkou testovaného auta 65 000 dolárov, najlacnejšia potom Honda Fit (u nás známa ako Jazz) s cenou 21 590 dolárov.

BMW i3 oslovilo porotu futuristickým vzhledem, chytrým využitím prostoru a volbou materiálů.jpgFord F-150 ve verzi King Ranch zaujal prostorem, kvalitou a volbou materiálů.jpgHonda Jazz vzhledem ke své ceně a velikosti nabízí prostor, kvalitu a bohatou výbavu.jpgMedzi desať najlepších sa tento rok dostal nielen futuristický elektromobil, ale napríklad aj lacný mestský hatchback a terénný pracovný pick-up

A ako WardsAuto hodnotí? Každé auto dostane body podľa voľby materiálov, ergonómie ovládania, bezpečnosti, pohodlia, hodnoty a dojmu z kvality spracovania. Hodnotí sa aj užívateľská náročnosť a jednoduchosť ovládania palubných systémov. Najviac bodov je potom udelených za estetiku a dizajnovú vyváženosť. Ako vidíte, jedná sa o veľmi subjektívne hodnotenie.

Tento rok sa tak v TOP 10 objavilo napríklad aj BMW i3 vďaka svojmu futuristickému, ale praktickému poňatiu interiéru so zaujímavým využitím recyklovaných materiálov. Chrysler 300 bol ocenený za pomer cena / kvalita, vysokú výbavu a napríklad podsvietenie prístrojov.

Jeep Renegade zaujal odvážným designem a barevnými kombinacemi.jpgKia Sedona vedle kvality nabízí i pohodlí, prostor a přátelský palubní systém jednoduchý na obsluhu.jpgMercedes-Benz třídy C podle poroty pak přináší komfort a kvalitu luxusní třídy S do o dvě třídy menšího vozu.jpgMagazín WardsAuto tento rok vynechal luxusné limuzíny a exkluzívne vozidlá. Zameral sa na civilné autá pre masy. Najdrahšie auto v TOP 10 bol Mercedes C400 za 65 000 dolárov

Do desiatky najlepších sa dostali Ford F-150 vo výbave King Ranch vďaka svojmu mixu pohodlia, kvality a praktickosti. GMC Canyon zas prekvapilo kvalitou spracovania a voľbou materiálov, Honda Jazz (v USA Fit) potom priestorom, výbavou a pohodlím vzhľadom k svojej cene a veľkosti.

Jeep Renegade oslovil porotu najmä dizajnom a farbami, Kia Sedona priestorom, pohodlím a priateľským palubným systémom. Mercedes triedy C bol ocenený za dizajn a predovšetkým kvalitu, ktorá prináša dojem z luxusnej triedy S do o dve triedy menšieho vozidla.

Do desiatky najlepších sa dostala ešte Mazda6 vďaka jednoduchému ovládaniu palubných systémov, vysokej kvalite spracovania a dobrej voľbe materiálov. Nissan Murano potom zaujal porotu dizajnom, nápaditosťou a odvahou pri návrhu rôznych kriviek, farebných kombinácií a detailov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY