vytisknout velikost písma Galéria: 10 najhorších "spojlerov", alebo keď sa tuning príliš nepodarí

Nie je tuning ako tuning. Na ceste občas stretnete aj menej profesionálne úpravy.
Galéria: 10 najhorších "spojlerov", alebo keď sa tuning príliš nepodarí

Na tuning automobilu môžete ísť rôznymi spôsobmi. Napríklad tak, že svoje vozidlo zveríte do starostlivosti niektorej z renomovaných značiek a tomu sa potom dostane funkčných a najmä kvalitných úprav. Lenže to väčšinou stojí dosť peňazí. Alebo sa môžete naopak na tuning vrhnúť sami, čo je neporovnateľne lacnejšie, ale nie každý tieto vylepšenie zvládne.

Veľa ľudí začína úpravy svojho vozidla tým, že na neho nasadí poriadne krídlo. Presne to je tiež prípad desiatky automobilov, ktoré nájdete v galérii. Ich "vylepšenia aerodynamiky" sú naozaj svojrázne, o prínose pre jazdu alebo aj samotný vzhľad by sa dalo pochybovať. Ostatne, presvedčte sa sami.

Zatiaľ čo niektorí vsádzajú hlavne na obrovské krídla, iní volia predovšetkým upravenú techniku. Medzi vydarené príklady patrí napríklad Toyota GT86 s motorom Ferrari alebo Volkswagen T3 Bus osadený dvanásťvalcom od Audi.

spoiler_01.jpgspoiler_02.jpgspoiler_03.jpg

spoiler_04.jpgspoiler_05.jpgspoiler_06.jpg

spoiler_07.jpgspoiler_08.jpgspoiler_09.jpgspoiler_10.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY