vytisknout velikost písma Frankfurtský autosalón začína už dnes, sledujte AutoMag.sk

Frankfurtský autosalón začína už dnes, sledujte AutoMag.sk

Oficiálne sa brány medzinárodného autosalónu IAA 2013 vo Frankfurte nad Mohanom otvoria až zajtra ráno. Najprv pre médiá a odbornú verejnosť, ostatné majú šancu od štvrtka. Mnohé automobilky ale zverejnia svoje dôležité premiéry už dnes.

Popoludní má tlačovú konferenciu Jaguar. Pretože ako jedni z mála budeme mať na mieste náš tím, môžeme vám popri oficiálnych informácií a fotografií nového SUV Jaguar C-X17 sľúbiť taktiež autentické postrehy a snímky priamo z "terénu".

O ôsmej večer sa konajú tradičné slávnostné akcie koncernu Volkswagen. Riaditelia jednotlivých automobiliek budú postupne odhaľovať už vopred ohlásené novinky ako Škoda Yeti facelift, Rapid Spaceback, Volkswagen Golf R a Sportsvan, Seat Leon ST, Audi Sport quattro ... Takmer vždy sa ale koncernu podarí utajiť nejakú naplánovanú premiéru až do poslednej chvíle. Tento rok je horúcim kandidátom Lamborghini Cabrera a možno aj nejaké prekvapenie z Zuffenhausenu.

Určite preto nezabudnite pravidelne kontrolovať AutoMag.sk! Od dnešného večera až do stredajšieho popoludnia budeme neustále zverejňovať články, fotky i videá priamo z výstaviska. Všetky frankfurtské novinky nájdete aj pod súhrnným štítkom Frankfurt 2013.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY