vytisknout velikost písma Frankfurt 2017: VW priniesol T-ROC R-Line, e-koncepty a prvý Golf GTI

Asi najatraktívnejším vozidlom na stánku VW bol prvý Golf GTI... a asi aj obytná California XXL. SUV T-Roc je mierne prerastená mestská štýlovka. Elektrické koncepty ukazujú, čo nás čaká (bohužiaľ).
Frankfurt 2017: VW priniesol T-ROC R-Line, e-koncepty a prvý Golf GTI

Nemôžeme povedať, že stánok spoločnosti Volkswagen nebol bohatý. Ale z čisto vodičského hľadiska je tu len prvý Golf GTI. Volkswagen sa naklonil k módnej vlne SUV, takže sa môžeme pozrieť na nový crossover T-Roc, ktorý je zostavený z koncernových dielov aktuálneho Golfu a tiež v "športovom" R-Line pakete. Nechýbajú ani skôr predstavené koncepty na platforme MEB budúcich elektrických vozidiel ako napríklad Buzz mikrobus a a štúdie I.D. štúdia a I.D. Crozz, čo je v podstate to isté, len zabalené do SUV kabátu.

Došlo aj na faceliftovaný Golf Sportsvan, ak sa vraciame ku konvenčným vozidlám a samozrejme je tu nová generácia Volkswagen Polo. Určite je zaujímavá aj obytná California. Všetky tieto novinky sme si už ale predstavili v samostatných článkoch, nič prevratného už Volkswagen vo Frankfurte neukázal.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY