vytisknout velikost písma Fotogaléria: Volkswagen Touareg na ceste z Nórska do JAR

Fotogaléria: Volkswagen Touareg na ceste z Nórska do JAR

Volkswagen Touareg má za sebou rekordnú jazdu z najsevernejšieho cípu Európy na najjužnejší cíp Afriky v rekordne krátkom čase. O tento zápis sa postaral Rainer Zietlow z Manheimu, ktorý minulý týždeň zavítal aj s rekordným automobilom do Prahy, aby sa podelil o svoje zážitky.

Zietlow vyrazil na trasu dlhú 17 000 km skoro ráno 21. septembra minulého roka, pričom v pláne bolo najazdiť túto vzdialenosť za desať dní. Z 97% sa išlo po spevnených cestách a počas jazdy Touareg navštívil Nórsko, Fínsko, Švédsko, Dánsko, Nemecko, Českú republiku, Slovensko, Maďarsko, Srbsko, Bulharsko, Turecko, Egypt, Sudán, Etiópiu, Keňu, Tanzániu, Zambiu, Zimbabwe a Juhoafrickú republiku.

Za volantom sa striedali Rainer Zietlow, Marius Biela a Matthias Prillwitz. Všetko išlo podľa plánu až do Tanzánie, kde mal Touareg nehodu, ktorá spôsobila zdržanie. Auto bolo nakoniec opravené a do svojho cieľa dorazilo za 21 dní, 16 hodín, 36 minút a 12 sekúnd. Ak by nedošlo k zdržaniu vinou nehody, bol by Touareg na ceste iba 8 dní, 10 hodín a 26 minút.

Volkswagen Touareg V6 TDI podnikol túto cestu vo svojom sériovom prevedení. Výnimkou bola iba inštalácie bezpečnostnej klietky a dvoch prídavných nádrží zaručujúcich dojazd vyše 3000 km.

FS3A0073.JPGFS3A1846.JPGFS3A0125.JPGFS3A0204.JPGFS3A0274.JPGFS3A1259.jpgFS3A1305.jpgFS3A1307.jpgFS3A1394.JPGFS3A4143.jpgFS3A4216.jpgFS3A4221.jpgFS3A4348.jpgFS3A4412.jpgFS3A4574.jpgFS3A4596.jpgFS3A4674.jpgFS3A4793.jpgFS3A4917.jpgFS3A4956.jpgFS3A5006.jpgFS3A7314.JPGFS3A8658.JPGFS3A8689.JPGFS3A8869.JPGFS3A9002.JPGFS3A9067.JPGFS3A9096.JPGFS3A9105.JPGFS3A9123.JPGFS3A9142.JPGFS3A9149.JPGFS3A9163.JPGFS3A5759.jpgFS3A5806.jpgFS3A5968.jpgFS3A1400.jpgFS3A1412.JPGFS3A1419.jpgFS3A2482.JPGFS3A2508.JPGFS3A2523.JPGFS3A2636.JPGFS3A2973.JPGFS3A3334.JPGFS3A3409.JPGFS3A3454.JPGFS3A3483.JPGFS3A3499.JPGFS3A3514.JPGFS3A4852.jpgFS3A5015.jpgFS3A5560.jpgFS3A5616.jpgFS3A6017.jpgFS3A6272.JPGFS3A6287.JPGFS3A7268.JPGFS3A9170.JPGFS3A9226.JPGFS3A9238.JPGFS3A9255.JPGFS3A9329.JPGFS3A9334.JPGFS3A9338.JPGFS3A9365.JPGFS3A9368.JPGFS3A9374.JPGFS3A9375.JPGFS3A9377.JPGFS3A9384.JPGFS3A9407.JPGFS3A9417.JPGFS3A9423.JPGFS3A9437.JPGFS3A9449.JPGFS3A9462.JPGFS3A9466.JPGFS3A9473.JPGFS3A9675.JPGFS3A9685.JPGFS3A9693.JPGFS3A9709.JPGFS3A9718.JPGFS3A9729.JPGFS3A9755.JPGFS3A9762.JPGFS3A9802.JPGFS3A9803.JPGFS3A9807.JPGFS3A9857.JPGFS3A9940.jpgFS3A9943.JPGFS3A9990.JPGHP_Meg_Keynote_v2.jpgIMG_0016.JPGIMG_0027.JPGIMG_0031.JPGIMG_0040.JPGIMG_0044.JPGIMG_0059.JPGIMG_0091.JPGIMG_0179.jpgIMG_0220.jpgIMG_0350.jpgIMG_0382.JPGIMG_0430.JPGIMG_0568.JPGIMG_0768.JPGIMG_1093.JPGIMG_1156.jpgIMG_1204.jpgIMG_1262.jpgIMG_1316.JPGFS3A1455.jpgFS3A1515.JPGFS3A1523.JPGFS3A1537.JPGFS3A1578.JPGFS3A1701.JPG_MG_1616.JPGFS3A1712.JPGFS3A1738.JPGFS3A1824.JPGFS3A1947.JPGFS3A2068.JPGFS3A2187.JPGFS3A2318.JPGIMG_1358.JPGIMG_1379.JPGIMG_1409.JPGIMG_1452.JPGIMG_1468.JPGIMG_1801.JPGIMG_8173.JPGIMG_8197.JPGIMG_8261.JPGIMG_8357.JPGIMG_8401.JPGIMG_8436.JPGIMG_8496.JPGIMG_8536.JPGIMG_8561.JPGIMG_8602.JPGIMG_8644.JPGIMG_8661.JPGIMG_8772.JPGIMG_8800.JPGIMG_8811.JPGIMG_8880.JPGIMG_8972.JPGIMG_8978.JPGIMG_9154.JPGIMG_9567.JPGIMG_9848.JPGIMG_9872.JPGIMG_9894.JPGIMG_9938.JPGIMG_9956.JPGIMG_9986.JPGIMG_9991.JPGP1010282.jpeg874A2339.jpg874A2356.jpg874A2360.jpg874A2377.jpg874A2388.jpgIMG_7687.JPGIMG_7723.JPGIMG_7736.JPG

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY