vytisknout velikost písma Fotogaléria: V Slovinsku a v Taliansku testujeme nové Subaru Outback

Subaru Outback tento rok oslavuje dvadsať rokov od predstavenia prvej generácie. Európski zákazníci k tomuto výročiu dostanú darček v podobe generácie novej, ktorú práve testujeme na slovinských a talianskych cestách.
Fotogaléria: V Slovinsku a v Taliansku testujeme nové Subaru Outback

Subaru tento rok uvedie na európske trhy hneď niekoľko noviniek, pričom tou najdôležitejšou bude nová generácia modelu Outback, ktorý spolu s Foresterom tvorí podstatnú časť predajov. V poradí ide už o piatu generáciu. Tá je v porovnaní s tou predchádzajúcou o dvadsať milimetrov širšia a o 25 mm dlhšia. Výška dosahuje na 1605 mm a rázvor náprav činí 2745 mm. Obe tieto hodnoty sú zhodné s odstupujúcim prevedením.

Zmien však nájdeme oveľa viac. Tak napríklad torzná tuhosť karosérie sa zvýšila o 67%, kompletne prepracovaný je podvozok, odpruženie aj riadenie, zmien sa dočkali taktiež motory a Outback po novom ponúkne aj systém Active Torque Vectoring, ktorý sa predstavil už na novej generácii WRX STI.

Zabudnúť nesmieme na o dve triedy lepšie spracovanie interiéru a dôležitou novinkou je potom tiež nástup systému EyeSight, ktorý Outbacku prináša adaptívny tempomat, stráženie jazdných pruhov, núdzové brzdenie a rad ďalších funkcií.

Zhruba v polovici marca dorazí piata generácia Subaru Outback na slovenský trh. My sme už dnes vyskúšali naftové prevedenie, zajtra sa chystáme na to benzínové. V oboch prípadoch je motor spojený s automatickou prevodovkou Lineartronic. Ak by ste mali nejaký špeciálny dotaz, teraz je tá správna chvíľa. Píšte ale rýchlo, na testovanie máme už len zajtrajšie dopoludnie. 

_DSC1163.JPG_DSC1170.JPG_DSC1174.JPG_DSC1177.JPG_DSC1178.JPGkkkk.JPG_DSC1110.JPG_DSC1112.JPG_DSC1113.JPG_DSC1116.JPG_DSC1117.JPG_DSC1119.JPG_DSC1120.JPG_DSC1125.JPG_DSC1127.JPG_DSC1130.JPG_DSC1135.JPG_DSC1138.JPG_DSC1141.JPG_DSC1143.JPG_DSC1144.JPG_DSC1147.JPG_DSC1148.JPG_DSC1150.JPG_DSC1152.JPG_DSC1153.JPG_DSC1154.JPG_DSC1155.JPG_DSC1156.JPG_DSC1157.JPG_DSC1102.JPG_DSC1105.JPG_DSC1106.JPG_DSC1107.JPG_DSC1109.JPG

 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY