vytisknout velikost písma Fotogaléria: SEMA Show, automobilová krása trochu inak

Fotogaléria: SEMA Show, automobilová krása trochu inak

Nie každý preferuje klasické automobily, niektorí majú radšej viac či menej radikálne úpravy. A presne pre takých je určená SEMA Show, teda akcia, kde sa prezentuje všetko príslušenstvo pre tuning a samozrejme všetky možné upravená autá.

Akcie sa zúčastňujú veľké automobilky aj drobní úpravcovia a ako sa môžete presvedčiť v priloženej fotogalérii, tento rok bolo naozaj na čo pozerať. V Las Vegas sa prezentoval napríklad dragster maskovaný v karosérii Toyoty Camry, vidieť bol aj brutálny Mustang 4x4 stvorený pre potreby pána Blocka, došlo ale aj na závodnú Mazdu MX-5 a mnoho ďalšieho.

SEMA Show 2014 sa dnes končí. Uvidíme, či bude tak úspešná ako vlaňajší ročník, ktorý eviduje vyše 60 000 návštevníkov a kde sa prezentovalo cez dvetisíc rôznych noviniek.

sema_01.jpgsema_02.jpgsema_03.jpgsema_04.jpgsema_06.jpgsema_07.jpgsema_08.jpgsema_09.jpgsema_10.JPGsema_11.JPGsema_12.JPGsema_13.JPGsema_14.JPGsema_15.JPGsema_16.JPGsema_17.JPGsema_18.jpgsema_19.jpgsema_20.jpgsema_21.jpgsema_22.jpgsema_23.jpgsema_24.jpgsema_25.jpgsema_26.jpgsema_27.jpgsema_28.jpgsema_29.jpgsema_30.jpgsema_31.jpgsema_32.jpgsema_33.jpgsema_34.jpgsema_35.jpgsema_36.jpgsema_37.jpgsema_38.jpgsema_39.jpgsema_40.JPGsema_41.JPGsema_42.JPGsema_43.JPGsema_44.JPGsema_45.jpgsema_46.jpgsema_47.jpgsema_48.jpgsema_49.jpgsema_50.jpgsema_51.jpgsema_52.jpgsema_53.jpgsema_54.jpgsema_55.jpgsema_56.jpgsema_57.jpgsema_58.jpgsema_59.jpgsema_60.jpgsema_61.jpgsema_62.jpgsema_63.jpgsema_64.jpgsema_65.jpgsema_66.jpgsema_67.jpgsema_68.jpgsema_69.jpgsema_70.jpgsema_71.jpgsema_72.jpgsema_73.jpgsema_74.jpgsema_75.jpgsema_76.jpgsema_77.jpgsema_78.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY